סרטון שפורסם על ידי המשפחה, זכה למיליוני צפיות ואלפי מגיבים ששאלו "למה האבא מתנהג כמו ילד בן שנתיים?".

פלטון, אמא לשתי בנות צעירות, שיתפה את העוקבים שלה בסרטון חשיפת מינו של העובר שבבטנה, יחד עם משפחתה הקטנה. בצילום, פלטון ובעלה עמדו יחד עם שתי בנותיהם, בזמן שהאישה לקחה מטריה שחורה וגדולה, ברגע לו כולם חיכו - לדעת האם הם מצפים לבן או לבת. כשהאם פתחה את המטריה, מטר של עלי כותרת ורודים נשפך ממנה, והיא ושתי בנותיה הריעו בהנאה. בעלה לעומת זאת, היה מאוכזב בעליל, והמילה הראשונה שיצאה לו מהפה היתה: "לעזאזל". כשהעלים הוורודים הצביעו על עוברית נקבה נוספת - האב הרפה מידה של בתו, קילל בקול ויצא מהפריים.

חשיפת מין העובר הותירה את הגולשים המומים מתגובתו של האב (צילום: טיקטוק)

בזמן שפלטון הסבירה לבנותיה שתהיה להן אחות תינוקת, בעלה שוב עבר מול המצלמה, נד בראשו ומלמל שוב מילות אכזבה. "אני נשבעת שהוא מאושר", כתבה האם. היא גם פרסמה סרטון המשך, המציג רגעים מתוקים עם בעליה ובנותיה. "הוא אוהב את הבנות והן אוהבות אותו", התעקשה האישה.

למרות מיליוני הצפיות בסרטון ה-TikTok המקורי, בצירוף קרוב ל-4 מיליון לייקים, פלטון ביטלה את האפשרות להגיב על הסרטון. עם זאת, זה לא מנע מעשרות אלפי גולשים לדון בעניין הקליפ בטוויטר. "שאלה רצינית לגבי סרטונים מהסוג הזה", כתב גולש אחד ברשת החברתית. "מה אתם חושבים שזה אומר על הילדות הקטנות האחרות כשאבא שלהן מגיב כך?". אחרת כתבה: "זה פשוט מצער אותי. אני לא יודעת איך נשים בוחרות בגברים כאלה ולא מסתכלות מעבר". 

חשיפת מין העובר (צילום: צילום מסך טיקטוק)
חשיפת מין העובר (צילום: צילום מסך טיקטוק)

אדם נוסף הגיב: "אם אתה כל כך שונא בנות, למה התחתנת עם אחת?". אחרים קפצו להגנתו של האב, וציינו שהוא "מתאבל" על ההזדמנות להביא בן לעולם. "סביר להניח שהוא מתמודד עם ההחמצה של בן, משהו שרוב הגברים בעולם רוצים", כתב אחד המגנים. "האיש הזה באמת רוצה בן, והתגובה שלו היתה כנה", הגיב אחד אחר.

בין כל הוויכוחים, גולשת אחרת שיתפה את התגובה: "כך נראית אכזבה מגדרית. אני מכירה גבר עם שש בנות", היא כתבה. "אנשים שואלים אותו אם המשיכו לנסות ולהביא בן לעולם והוא תמיד ענה: 'ניסינו לבנות משפחה ועשינו את זה!' ".