כשאתם מביטים התמונה הזו, מה הדבר הראשון שאתם רואים? חלק מהצופים זיהו תחילה פנים של גבר, בעוד שאחרים ראו ילדה קוראת ספר או ילדה מחזיקה כוס. אך חלק ראו אגרטל עם פרחים או כורסה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>  

מה אתם רואים באשליה האופטית הזו?

אשליה אופטית (צילום: צילום מסך טיקטוק)
אשליה אופטית (צילום: צילום מסך טיקטוק)

פנים של גבר

אם ראיתם תחילה פנים של גבר, כנראה שאתם אנשים מאוזנים מבחינה רגשית ונפשית. יש לכם גישה יציבה מול אתגרי החיים ואתם לא נשברים כל כך בקלות. כבני אדם, אתם מעוררי השראה אך עליכם להיות זהירים לגבי חשיפת רגשותיכם בפני אחרים.

ילדה קוראת ספר

אם הילדה הקוראת היא מה שראיתם לראשונה, סביר להניח שאתם מאוד אינטלקטואלים. יש לכם נטייה לחקור, אתם אוהבים ללמוד דברים חדשים ותמיד צמאים למידע נוסף. אך לפעמים זה יכול לשחק לרעתכם, מכיוון שאתם נוטים להתנתק מאנשים שאינם חולקים עמכם את תחומי העניין שלכם, גם אם הם קרובים אליכם.

ילדה מחזיקה כוס

אם ראיתם את הילדה שמחזיקה כוס קודם, הדבר מעיד על כך שאתם אנשים קשובים. הסביבה שלכם נוטה להיפתח בפניכם ולשתף אתכם בכל אשר על ליבם. אך כנראה שאתם בדרך כלל מתקשים לקבל החלטות, כשמדובר בכם. אתם מעולים בלעזור לאחרים להחליט ולבחור, אבל כשזה נוגע אליכם, הדברים הופכים להיות מורכבים יותר.

אגרטל 

אם האגרטל הוא מה שראיתם תחילה, אז ככל הנראה, שהמניע העיקרי שלכם בחיים הוא האהבה. אתם נוטים לראות את היופי הפנימי בכל אדם שאתם פוגשים, ומחפשים את הטוב בסובבים אתכם. אתם מעדיפים להימנע מרכילות מיותרת ובוחרים להתעסק בעיקר, שהוא האדם שמולכם.

כורסה

אם ראיתם קודם את הכורסה, נראה שיש לכם השקפה קצת משונה על החיים. אתם מביאים אתכם נקודת מבט חדשה למצבים מסוימים. קשה לכם להיות מרוכזים בהתעסקות בדבר אחד, ודעתכם יכולה להיות מוסחת בקלות על ידי דברים אחרים.