קייט, איב ומרי, מקניה, חשפו כי שלושתן מתכננות להתחתן עם סטבו בר המזל, בעתיד הקרוב. קייט היתה זו שפגשה לראשונה את סטבו, ולאחר מכן הכירה אותו לשתי אחיותיה. על פי הדיווחים, השלוש מנהלות קריירה כזמרות במוזיקת גוספל, מוזיקה דתית-נוצרית. זאת למרות שהרוב בנצרות דוחה את הפוליגמיה ומעדיף לשמור על מונוגמיה כאידיאל.

סטבו, לדבריו: "אדם נדיב ונאמן. אני נוטה להאמין שהאהבה שלי לא נועדה לאישה אחת. נולדתי אדם פוליגמי, כולם יודעים זאת. תמיד אמרתי מראש שאני רוצה לחיות עם יותר מאישה אחת והיו נשים שעזבו אותי בגלל זה".

הוא סיפר שהרביעייה בקושי חודשיים יחד, ושהם מסתדרים נהדר. "אנחנו לומדים דברים על עצמנו ולוקחים את הזמן", אמר. שלושת האחיות גילו שהן מצליחות לעמוד ב"לוח הזמנים" לגבי מי מהן תבלה את הלילה עם סטבו. הן הוסיפו שהן לא מתכננות להכניס אף אישה נוספת לחיק המשפחה, ואמרו: "שלושתנו מספיקות לו. הוא לא יצטרך עוד אחת. כך נראית משפחה מאושרת". 

סטבו הכחיש ששלוש נשים הן "עבודה קשה", ואמר: "למה אנשים מפקפקים ביכולת שלהם לספק שלוש נשים? זה לא עניין גדול. כל יום שני אני עם מרי, בשלישי עם קייט ועם איב ברביעי. ואז בסוף השבוע אנחנו נפגשים כולם יחד". האחיות הודו שזו הפעם הראשונה שהן מנהלות מערכת יחסים עם אותו הגבר.

במרץ 2014, הפרלמנט הקנייתי העביר הצעת חוק המאפשרת לגברים להינשא למספר נשים. החוק נכנס לתוקף ב-1 במאי 2014.