פול אליס בן ה-57 ואב לשתיים, הגיע לפסגת בן נוויס בסקוטלנד בשבת האחרונה, לאחר שהצטרף לטיפוס למען מטרה עילאית - תמיכה בקרן צדקה למען ילדים קטועי גפיים.

"כשהגעתי לפסגה, לא יכולתי לעצור את הדמעות. זו היתה הרגשה כל כך מדהימה", אמר אליס לאחר שהגיע לפסגת ההר, 1,345 מטרים מעל פני הים. הוא נפצע בתאונה בשנת 1992, ורגליו נותרו משותקות. לאחר שסבל מבעיות נוספות, בן ה-57 נאלץ לעבור קטיעה כפולה מתחת לברך בשנת 2008.

לאחר מכן, הוא התיידד עם בן לובל, מייסד ארגון הצדקה המסייע לקטועי גפיים. במהלך השנים, אליס החל לאתגר את עצמו כדי לתמוך בארגון, כולל טיפוס על בן נוויס, ההר הגבוה ביותר התחומי האיים הבריטיים, בשנה שעברה כצעד על רגליו התותבות. השנה לעומת זאת, הוא החליט לזחול לפסגת ההר, כדי להגביר את המודעות ולהראות עד כמה קטועי גפיים מסוגלים להיות קשוחים.

"ידעתי שזה יהיה מאוד קשה. טיפסתי על ההר הזה בעבר אבל הפעם החלטתי לזחול", הסביר בן ה-57. "רציתי למשוך את תשומת הלב של האנשים כדי שיראו מה קטעי גפיים יכולים לעשות". לפני הטיפוס, קיים אליס גיוס כספים לארגון ואנשים החלו לתרום מאות דולרים. הוא גייס יותר מ-6,200 דולר לפני שיצא עם צוות של 30 אנשים למשלחת בשבת.

"זה היה אתגר קשה מאוד שהותיר את הברכיים והגב שלי כואבים", אמר האב לשתיים על הטיפוס. "זה היה מפרך ולפעמים זה היה די אמוציונלי, אבל פשוט המשכתי". תמונות מדהימות מציגות אותו זוחל על פני סלעים מושלגים, כשהוא נתמך במטפסים אחרים. הקבוצה כולה הגיעה לפסגה לאחר 12 שעות. אליס סיפר שהטיול חזרה במורד ההר עם הרגליים התותבות שלו, היה "כואב יותר" מאשר בדרך למעלה, בגלל כאבי השרירים שהופיעו בעקבות הטיפוס. אשתו ושתי בנותיו היו במקום כדי לקבל את פניו במורד ההר. 

"לראות את המשפחה שלי שוב, היה פנטסטי", אמר ברגש. "היו הרבה חיבוקים".