תינוק שנולד בברזיל, הוא אחד מחמישה וחצי מיליון תינוקות שיוולדו עם פין כפול. רופאים בסאו פאולו נתקלו עד היום רק ב-100 מקרים שדווחו בספרות הרפואית. התופעה נקראת דיפאליה ולא היינו מציעים לכם לחפש אותה בגוגל, ואם החלטתם שכן, זה על אחריותכם בלבד.

הצוותים הרפואיים דיווחו על המקרה בכתב העת לרפואת ילדים. הילד האלמוני הגיע לגיל שנתיים עד שהובא לטיפול הסרה, מסיבות לא ברורות. בבדיקה של הרופאים, נמצא כי הפין השמאלי היה גדול יותר, והצוותים התכוונו להסיר את הימני. שני איברי המין, למרות שהיו שונים בגודלם, היו דומים ועבדו. אמו של בן השנתיים אמרה שיש לשניהם את היכולת להזדקף, אבל בבדיקות של הצוותים נמצא שהילד יכול להטיל שתן רק מהפין הקטן יותר, דבר שאושר על ידי האם. השופכה של האיבר הגדול יותר, היתה צרה מכדי שהשתן יוכל לעבור דרכה. 

רופאים בחדר ניתוח (צילום: רויטרס)
רופאים בחדר ניתוח (צילום: רויטרס)

לכן התקבלה החלטה לפי "פונקציונליות ולא לפי גודל", כלומר, הרופאים נאלצו לוותר על הפין הגדול מבין השניים. המנתחים הסירו את האיבר השמאלי לחלוטין וצילמו את התהליך בסרטון שפורסם בכתב העת המקוון. צילומים של לפני ואחרי, מראים עד כמה הצוותים הצליחו להסיר את איבר המין בצורה אסתטית ולתפור את החתך.

לא ברור עד כמה הילד יצליח להגיע לזקפה בעתיד, בהתחשב בעובדה שיש לו רק תא זקפה אחד באיבר מינו הנותר. לפי MedicalNewsToday, גברים בעלי פין כפול יכולים לנהל חיי מין נורמליים ולהביא ילדים לעולם. עם זאת, יש להם נטייה להיות בסיכון גבוה יותר לתפקוד לקוי בכליות ובמערכת המעי הגס. לכן, חשוב ונכון להסיר את אחד מהאיברים מוקדם ככל האפשר.