אישה הזמינה את בן זוגה לארוחת ערב והודיעה לו שיש לה מתנה בשבילו. כשהגיעו למסעדה והתיישבו, היא הגישה לו שקית נייר בצבע חום. בסרטון שהועלה ל-TikTok על ידי משתמשת בשם @sararhiannon88, הבחור הלהוט לקח את השקית לידיו והוציא מתוכה את ה"מתנה" שלו - אבל פניו נפלו במהירות כשהוא הבחין מה באמת היה בפנים.

נתנה לבן זוגה מתנה, מה היה בפנים? (צילום: טיקטוק)

משתמשת ה-TikTok טענה שיש לה הדפסות של צילומי מסך ובהם שיחות של בן הזוג שלה עם ה"אישה האחרת" שלו. הוא קרא הכל ולא אמר מילה, קם מהכיסא, החזיר את ערימת הדפים לשקית ויצא מהמסעדה בלי להעיף מבט לאחור. בתיאור הסצנה הדרמטית, היא כתבה: "כשאת מזמינה את החבר שלך לארוחת ערב כדי לתת לו מתנה, אבל המתנה היא כל צילומי המסך של ההוכחה שהוא בגד בך. החלק הכי טוב - שהרגע תועד ב-FaceTime עם החברה הכי טובה שלי שהקליטה את כל השיחה הזו".

בסרטון אחר, היא הסבירה שהיא לא היתה מבולבלת כפי שאולי היתה כתוצאה מהבגידה. היא טוענת שהיתה לה תחושת בטן שהבחור הזה לא מתאים לה מבלי שידעה מה הסיבה. מאז שהועלה הסרטון לרשת החברתית, היא נצפה יותר מ-2.8 מיליון פעמים. בתגובות נכתב לה: "זה ממש מרושע, חייבת לעשות את זה בעצמי". גולש נוסף הגיב: "אני לא יכול להפסיק לצפות בזה. הפנים שלו כל כך נרגשות לקראת המתנה ואז מיד הוא נראה כאילו שהוא עומד למות!". שלישי הגיב: "זה מבריק! את ממש יכולה לראות איך הפנים שלו משתנות כשהוא הבין שהוא לא יכול לצאת מזה".

מופתע מה''מתנה'' (צילום: צילום מסך טיקטוק)
מופתע מה''מתנה'' (צילום: צילום מסך טיקטוק)

גולש רביעי התבדח: "הוא לקח את השקית החומה כאילו שהיא היתה הארנק שלו. אני לא מאמין שהאפליקציה הזו חינמית". חמישי הוסיף: "ובכן, זו היתה מתנה אחרי הכל, הוא לקח אותה איתו בסוף".