מפגינת זכויות בעלי חיים, לבשה חולצת שופט NBA והסתערה בריצה למגרש במהלך משחק הפלייאוף בין מינסוטה טימברוולבס לממפיס גריזליס בהיכל הספורט של מינסוטה, במוצאי שבת. המפגינה היא השלישית בתוך עשרה ימים, שהורחקה מהאולם. האישה, ישבה בין הקהל בשורה השניה, ממש מאחורי הבעלים של טימברוולבס, גלן טיילור, כשקפצה פתאום וניסתה לרוץ לכיוון המגרש כשהשחקנים נלחמו על ריבאונד לקראת סיום הרבע השלישי, כך עולה מהתיעוד.

היא נתפסה באופן מידי על ידי מאבטחת שישבה במקום, במן שהשחקנים רצו אחרי הכדור עד שהשופטים נאלצו לשרוק והמפגינה הוצאה מהמגרש. היא זוהתה כסשה זמל מסנט לואיס, פעילה של ארגון בעלי החיים Direct Action Everywhere.

זמל לבשה חולצת שופט NBA מאולתרת ועליה המספר 5.3, "לכבוד 5.3 מיליון התרנגולות שנהרגו" לאחר התפרצות שפעת העופות בחוות מפעל לביצים בבעלות טיילור, הבעלים של טימברוולבס. היא לבשה ג'קט בצבע בורדו מעל החולצה כדי לא למשוך את תשומת ליבם של המאבטחים באולם, אך נתפסה עוד לפני שהספיקה להוריד אותו כשהתפרצה למגרש.

פעילה למען זכויות בעלי חיים התפרצה למשחק ה-NBA (צילום: צילום מסך טוויטר)
פעילה למען זכויות בעלי חיים התפרצה למשחק ה-NBA (צילום: צילום מסך טוויטר)

לפי הארגון למען בעלי החיים: "סשה ניסתה למחות ולעצור את המשחק". זוהי המחאה השלישית שתוכנן על ידי העמותה. ב-16 באפריל, במהלך משחק פלייאוף, פעילה למען זכויות בעלי החיים כבלה עצמה לעמוד של סל הקליעה. האישה, שהיתה לבושה בחולצת טריקט עם הכיתוב: "גלן טיילור שורף חיות בחיים", לאחר שפיזרה עלונים ברחבי האולם. היא זוהתה כזואי רוזנבורג.

שלושה ימים קודם לכן, פעילה נוספת מהארגון, הדביקה את פרק כף היד שלה למגרש במהלך הרבע השני של משחק הבית בין טימברוולס לקליפרס. האישה שזוהתה כאקטיביסטית אלישיה סנטוריו, הוצאה במהירות מאולם הספורט לאחר שהדבק שבו השתמשה, לא היה חזק מספיק מכדי למנוע את הרחקתה מהפרקט.