מנקה מאוסטרליה, חולקת לעתים קרובות טיפים וטריקים לניקיון הבית בחשבון ה-TikTok שלה בשם @Thebigcleanco. מה שהיא מציגה בסרטונים שהיא מפרסמת, ישאיר אתכם עם בחילה. מעבר לכך שהיא מיידעת את העוקבים שלה מה קורה באזורים הסמויים מהעין בבית שלהם, שכנראה רבים מאתנו לא מודעים לעובדה שצריך לנקות אותם מדי פעם, היא שיתפה את השיטות הטובות ביותר לעשות זאת.

ערימת שיער שנתקעה והצטברה (צילום: טיקטוק)

בסרטון אחד, היא תיעדה את עצמה מושכת "חבל" שיער מזוויע מחור הניקוז של המקלחת, שבהחלט יזכיר לכם לרוקן מדי פעם את שלכם. "כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לנקות את מכסה הביוב, הוא להסיר את השיער שנתקע ונקשר שם, ולנקות את הכיסוי עם חומר ניקוי לאמבטיה", אמרה המנקה בסרטון.

בסרטון אחר, היא מציגה הצטברות גסה של שומנים על ארונות המטבח. "כדי להסיר את השומנים, פשוט השתמשו במעט נוזל כביסה ומטלית מיקרופייבר רטובה, כדי לראות תוצאות בקלות רבה מבלי להתאמץ", הסבירה. בנוסף, מומחית הניקיון גילתה מדוע חלקם העליון של הכיריים, אינו המקום היחיד שזקוק לניקוי באופן קבוע.

הצטברות שומנים ומזון מתחת למבערים (צילום: טיקטוק)

"אתם צריכים לנקות את המבערים ומתחתיהם. שומן ומזון יכולים להצטבר שם עם הזמן", כך לפי הסרטון. היא השתמשה בשואב אבק כדי להיפתר מכל הפירורים שנתקעו בפנים, כאלה שקשה להסיר עם הידיים. אחר כך היא נעזרה במברשת בעלת זיפים רכים ומעט נוזל כביסה, וקרצפה את שאריות השומנים. היא הוסיפה: "כמו כל דבר, ככל שתנקו אותו לעתים קרובות, כך זה יעשה קל יותר".

הגולשים קיבלו את הטיפים ברצינות רבה, ונזכרו שעליהם לנקות את המקומות הסמויים הללו. גולש אחד כתב: "אלוהים, אני יכול להריח את הצחנה דרך הסמארטפון שלי". שני הוסיף: "אכלתי ארוחת ערב ובמקרה צפיתי בזה... מזעזע". שלישי כתב: "זה דוחה. מעניין אם אצלי בבית זה גם נראה ככה".