מאז שאנחנו זוכרים את עצמנו אנחנו אוכלים שוקולד מכל סוג שהוא, חטיפים, למריחה או אפילו בצורת משקה. וכולנו כבר יודעים ששוקולד עשוי קקאו, אך האם אתם יודעים איך נראה פול הקקאו מבפנים? סביר להניח שלא. ואם כבר ראיתם בעבר – איך הצלחתם להמשיך לאכול שוקולד אחרי המראות הקשים? כך נראה פול הקקאו מבפנים, ראו הוזהרתם:

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

קשה לצפייה: כך נראה פול הקקאו מבפנים (צילום: טיקטוק)

משתמשת טיקטוק בשם סופיה רוז חשפה בעמוד שלה כיצד נראה פול הקקאו מבפנים, ואולי חבל שכך. בסרטון הוויראלי, שנצפה כמיליון וחצי פעמים, אפשר לראות את הצעירה בוצעת את פול הקקאו שכולנו מכירים וחושפת מה הוא מכיל. התיעוד אמור היה להציג מתכון לשוקולד מגרה במיוחד, אך הצופים נחרדו מהמראות עוד בשלב המצרכים. 

"זה פול קקאו יפיפה ואנחנו נכין שבבי קקאו קלויים. בפנים הפולים בעלי ציפוי לבן ומתוק להפליא", פצחה רוז בהסבר, תוך שהיא מציגה את תכולת פרי הקקאו. הגולשים המזועזעים שתיארו את תכולת הפרי כ"זחל מרייר", נגעלו ממה שראו וחלקם אף הצהירו כי לעולם לא יאכלו שוקולד יותר. 

"חשבתי שזה יצור ימי מפוקפק", כתב אחד הגולשים, בעוד אחר הציג זווית אחרת וכתב: "האם אני היחיד שחשב שזה ביצה של חייזר?". משתמש אחר הודה כי הסרטון גרם לו להרגיש לא נוח, עד כדי כך שאחרי 50 שנה של צריכת שוקולד, הוא מתכוון להפסיק.