מוריס בונטון בן ה-90 וג'ואן אוריס בת ה-92, חיו יחד 37 שנים ורק זה עתה נישאו. הזוג החליף נדרים בחודש שעבר. הם בחרו להינשא לאחר שבונטון הציע נישואים לאוריס על מיטת בית החולים אחרי שעברה התקף לב וכמעט איבדה את חייה.

בת ה-92 והסבתא לשני נינים, הסכימה להתחתן עם בונטון בעודה נתונה לדום לב, לאחר שדחתה את הצעותיו במשך שנים רבות. היא סיפרה: "מוריס התקרב אליי וכרע ברך. הוא אמר לי 'אני מצטער שאני לא יכול לקחת ממך את הכאב הזה. האם תתחתני איתי?'. תמיד אמרתי 'לא' בעבר. אבל התקף הלב שחוויתי, גרם לי להבין שאולי לא נותר לנו עוד הרבה זמן, אז למה שלא נתחתן? כשאמרתי 'כן', אני חושבת שמוריס היה כל כך המום, שהוא כמעט עבר התקף לב בעצמו".

"אנחנו צוחקים מאז, ולא יהיו לנו עוד בעיות עם פקיד המס", התלוצצה אוריס. בונטון, אב לשתי בנות וסב לחמישה נכדים, אמר: "אני עדיין אהיה המשרת שלה, אעשה את כל הכביסה ואגהץ. ג'ואן לא כל כך ניידת, אבל למרבה המזל, יש לה מוח מבריק שאין לאף אחד אחר".

לאחר האירוע המשמח, שבמהלכו האורחים נהנו מכמה בקבוקי שמפניה ומאכלים שהכין בונטון, התלוצץ בן ה-90: "החיסרון היחיד בנישואים האלה, הוא שג'ואן לא תוכל לקרוא לי 'המאהב שלה' יותר".