לקסי מהון, פנתה לאפליקציית ה-TikTok כדי לשתף את הסיפור שלה עם העוקבים. היא פרסמה סרטון שבו היא שוכבת במיטת בית חולים ומחזיקה נייר טישו ליד האוזן. היא כתבה: "חשבתי שיש לי דלקת אוזניים במשך שלושה חודשים. קניתי את מצלמת האוזניים השימושית הזו ותראו מה מצאתי".

לא היתה לה דלקת אוזניים (צילום: טיקטוק)

בצילום אפשר לראות את חלקה הפנימי של תעלת האוזן של הצעירה, לפני שמצאה שם גוף זר ונוצץ. בהמשך היא נראתה שוב בבית החולים, כאשר רופא מכניס לאוזנה כלי מיוחד להסרת הממצא המוזר. הסרטון של בעלת חשבון ה-TikTok הסתיים בתמונה של הגוף הזר שנמצא עמוק בתעלת האוזן שלה: סוגר זעיר של עגיל, מונח במרכז כף היד שלה.

בכתוביות, היא שפכה אור על איך הגיע הסוגר עמוק כל כך. היא הוסיפה שהמצב שאליו הגיעה, גרם לה להימנע מלישון עם עגילים. "חשבתי שזה גלגל העין", כתב גולש אחד, בעוד ששני הוסיף: "איבדתי כל חוש פרספקטיבה, חשבתי שזה כובע ממונופול". שלישי הגיב: "תודה לאל שזה לא היה עכביש".  "כשהייתי בן חמש, לקחו אותי לרופא והוא שלף מהאוזן שלי חתיכת מקרוני לא מבושל", חשף גולש אחר. מגיב נוסף כתב: "אני עובד במשרד של רופא אף, אוזן, גרון. תופתעו כמה דברים מוזרים אנשים באים להוציא מהאוזניים. זה לא הדבר הגרוע ביותר שראיתי שהוציאו".