הייתם מוכנים לוותר על בעל החיים שלכם בגלל סעיף בחוזה שאוסר הכנסת חיות לדירה? האישה הזו עשתה צעד "מטורף", כדי שלא ימנעו ממנה להכניס לנכס את חיית המחמד שלה.

דבורה הודג', תכננה לאחרונה "לקחת צעד קדימה" עם החתול שלה, אינדיה, כדי לעקוף את הגבלותיו של בעל הנכס, שאסר עליה להכניס בעלי חיים לדירה. האישה בת ה-49 מלונדון, חשבה על תכנית. בעבר, בגלל בעלי בית קודמים של דירות אחרות אותן שכרה, היא נאלצה למסור שלוש חיות מחמד שהיו ברשותה.

הודג' והחתול שלה (צילום: טיקטוק)

הודג', אם חד הורית לשניים, מקווה שכעת התכנית שלה תוכיח לבעלי הנכסים שאינדיה הוא יותר מסתם בעל חיים. היא החליטה להתחתן עם החתול שלה: "הוא הדבר הכי יקר לי בעולם אחרי הילדים שלי", אמרה. "על ידי הנישואים לחתול שלי, כל בעל בית עתידי, ידע שאנחנו מגיעים כחבילה אחת ושלא ניתן להפריד בנינו בשום פנים ואופן", הסבירה אשת החתול.

בת ה-49 לבשה תלבושת בסגנון טוקסידו, ולאינדיה החתול כבר היתה חליפה משלו (צבעי הפרווה שלו), לכבוד הטקס האינטימי שנערך ב-19 באפריל בפארק בדרום מזרח לונדון. הודג' והחתול בן ה-5 החליפו "נדרים" מול חבריה של האם החד הורית. אחד מהחברים ערך את ה"איחוד האזרחי" באופן חוקי. "לא היה לי מה להפסיד, רק להרוויח אז התחתנתי עם החתול שלי!", אמרה הודג'. "דקלמתי נדרים שאף אחד לעולם לא יפריד ביני לבין אינדיה. אני מסרבת להיפרד ממנו. אני מעדיפה לחיות ברחוב מאשר בלעדיו".

בדירה הקודמת בה גרה האישה, היא נאלצה לוותר על שני כלבי האסקי, כאשר בעל הבית איים עליה בפינוי. לפני כחמש שנים היא עברה ליחידה הנוכחית בה היא מתגוררת כעת, שם הם איבדו את חתול אחר שהיה להם, ג'מאל. "זה לגמרי שבר לי את הלב. חיות מחמד הופכות לחלק מהמשפחה וזה פשוט הרסני להיפרד מהם", אמרה הודג'. מאוחר יותר התחננה האם בפני בעל הבית, שיאפשר לה לאמץ חתול אחר - ואז אינדיה נכנס לחייה.

היא הוסיפה וסיפרה שרבים מיקיריה בעלי שני הרגליים, חושבים שהיא ",מטורפת", אבל היא הרגישה שזו הדרך היחידה להראות שהיא דווקא "מאוד רצינית" לגבי הרצון שלה להחזיק בחתול. גם ילדיה לא קיבלו בשמחה את הרעיון שאמא שלהם התחתנה עם חתול: "הם בטוחים שאמא שלהם איבדה את זה!", אמרה.

ויהי מה, הודג' מסרבת להרפות מהדבר היחיד בו היא מאמינה: אהבה. "אינדיה תמיד חזר, אני העולם שלו כמו שהוא העולם שלי, ובגלל זה התחתנתי איתו".