איסי סאגוואה, או בכינויו "קוב הקניבל", שרצח אישה ואכל את בשרה בצרפת בשנת 1981, הוא כיום אדם חופשי. מאז ששוחרר, הוא הספיק לספר שהוא רוצה לטעום שוב בשר אדם לפני מותו. ב-11 ביוני 1981, התגלו פשעיו המזעזעים של סאגאווה, אז בן 32, שהזמין את חברתו לספסל הלימודים באוניברסיטת סורבון המפורסמת בפריז, לדירתו לארוחת ערב. אותה צעירה היתה רנה הארטוולט, שהיתה אז רק בת 25. זמן קצר לאחר שהגיעה לביתו של האיש, היא נורתה בצווארה באמצעות רובה על ידי סאגאווה, בזמן שישבה והקריאה שירה. לאחר מכן הוא קיים יחסי מין עם גופתה, במהלכם ניסה לאכול את בשרה של האישה המסכנה.

קוב הקניבל בראיון, משחזר כל פרט (צילום: טיקטוק)

כשהבין באופן חולני שהשיניים שלו לא מספיק חדות, הוא יצא לקנות סכין קצבים, חזר לדירתו והחל לבתר את הגופה ולאכול ממנה. פעולותיו הקניבליות לא היו "דחף של אותו הרגע", על פי הדיווחים הוא אמר: "זה פשוט פטיש. לדוגמה, אם גבר נורמלי חושק בבחורה, הוא מרגיש באופן טבעי רצון לראות אותה לעתים קרובות, להיות קרוב אליה, להריח אותה ולנשק אותה, נכון? בעיניי, אכילה היא הרחבה של כל זה".

"למען האמת, אני לא מצליח להבין למה זה לא משהו שכולם מרגישים, הדחף לאכול, לצרוך אנשים אחרים", אמר הקניבל. "כמעט בכל ערב הייתי מזמין אישה הביתה ואז מנסה לירות בה מאחור". תמונות מזירת הפשע של ביתור הגופה הציגו 12 צלחות נייר מלאות בבשר גוף אדם. באופן מצמרר למדי, הוא תיאר את הרגע שבו חתך את חלקה התחתון של האישה: "ברגע שראיתי את הבשר, קרעתי נתח באצבעותיי וזרקתי אותו לתוך הפה שלי. זה באמת היה רגע היסטורי עבורי", הוא נזכר.

"מה שבאמת רציתי זה לאכול את בשרה החי. אף אחד לא מאמין לי, אבל הכוונה שלי היתה לאכול אותה, לא להרוג אותה", הוסיף. את חלקי גופה הנותרים של האישה, רגליה, פלג גופה העליון וראשה, הוא השליך לתוך מזוודה, אותה הוא לקח לפארק סמוך. הוא ניסה לזרוק אותה אבל הדם שנשפך ממנה עורר את תשומת לבם של העוברים ושבים והם הזעיקו את משטרת צרפת.

הוא הודה בפשע וסיפר שאכן, הרג את הצעירה כדי "לאכול את בשרה". אך באופן מחריד, לאחר שהמתין במשך שנתיים למשפט, הוכרז כי הוא "אינו כשיר לעמוד לדין" והאישומים נגדו בוטלו. הוא אושפז במוסד לחולי נפש לפני שגורש חזרה ליפן, ואושפז במוסד אחר שם. אפשר למצוא אותו מתגורר עם אחיו בעיר טוקיו, שם הוא לקה בשנים האחרונות בשני התקפי לב וכעת הוא סובל מסכרת.

רנה הארטוולט והמזוודה אליה הוכנסה גופתה (צילום: צילום מסך טיקטוק)
רנה הארטוולט והמזוודה אליה הוכנסה גופתה (צילום: צילום מסך טיקטוק)

בראיון שנערך עימו לאחרונה, הוא סיפר כי עדיין יש לו דחפים מצמררים לאכול בני אדם: "הרצון לאכול אנשים הופך כל כך עז בסביבות חודש יוני, כשמזג האוויר מתחמם ונשים מתחילות ללבוש פחות ולחשוף יותר עור. רק היום ראיתי אישה צעירה עם ישבן ממש נחמד בדרך לתחנת הרכבת. כשאני רואה דברים כאלה, אני חושב על זה שאני רוצה לאכול אדם נוסף לפני שאמות. אני לא יכול לשאת את המחשבה שאעזוב את העולם הזה בלי לטעום אי פעם את הישבן שראיתי הבוקר, או את היריכיים שלה. לפחות שאמות מרוצה".