לעלות על אמצעי תחבורה ולראות אדם שאתה מכיר זה בדרך כלל סיטואציה די משמחת, שכן תמיד נעים לראות פנים מוכרות, אך לא במקרה הזה. אישה מהעיר לימה שבפרו השתמשה ברכבת התחתית בעיר בדרכה לעבודה, כשלפתע עלה אדם שהיא מכירה טוב מאוד – בעלה. הבעיה החלה כשהאישה שמה לב שבעלה היה מלווה באישה אחרת, שבדיעבד התגלתה כמאהבת הסודית שלו. צפו בקטטה הסוערת בין האישה למאהבת:

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

התגובה האלימה של האישה שתפסה את בעלה על חם עם המאהבת (צילום: טיקטוק)

הסיפור ההזוי הפך לוויראלי באפליקציית הטיקטוק אחרי שנוסע שהיה על הרכבת תיעד את התקרית. בסרטון שהועלה לחשבונו niltonomarruizcha@ אפשר לראות השתיים רבות באלימות, בעוד אחרים שהיו נוכחים בסיטואציה ניסו להפריד ביניהן. צרחות נשמעו על הרכבת, בזמן שאת זהות הבעל אי אפשר היה לזהות מבין ההמולה. ועכשיו מזווית אחרת: 

@niltonomarruizcha

se dijo lo que se tenía que decir al infiel esa gente del tren quería lincharlo

♬ sonido original - JCarlitos.10

כפי שפורסם באתר החדשות Millennium, הכל החל כשהבעל והמאהבת עלו על הרכבת והתיישבו מבלי לשים לב בסמוך לאשתו. כשזו הבחינה בבעלה עם אחרת היא יצאה מדעתה והחלה להכות את האישה, תוך שהיא צועקת בקול רם על הזוג. באותו הרגע כמה נוסעים שהיו עדים להתרחשות ניסו לעצור את הקטטה, שלבסוף נגמרה רק כשהנוסעים האחרים הפצירו במאהבת לרדת מהרכבת וניחמו את האישה שבורת הלב. 

אם תהיתם לעצמכם איפה הבעל בין כל הבלאגן, דווח כי הוא הצליח להימלט מהמצב כששתי הנשים התקוטטו.