התמונה בגווני שחור-לבן, שותפה על ידי The Minds Journal. באשליה החזותית, מופיע חתול על גרם מדרגות. על הצופים, להביט על בעל החיים ולהבין לאיזה כיוון הוא הולך. האם הוא עולה במעלה המדרגות? או יורד? שתי האפשרויות חושפות את הגישה של הצופה לחיים, טוען היוצר, ולשתיהן משמעויות שונות. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

אשליה אופטית (צילום: צילום מסך טיקטוק)
אשליה אופטית (צילום: צילום מסך טיקטוק)

אם ראיתם את החתול עולה במדרגות:

רוב הסיכויים שאתם מביטים על החיים במבט אופטימי. "אתם רואים את הפוטנציאל ואת הצמיחה בכל מקום אליו אתם מסתכלים", כתב היוצר Minds Journal. "אתם מוצאים את מגוון האפשרויות לטפס גבוהה יותר במהלך החיים, ובתוך מעגל החברים שלכם, אתם המוצלחים יותר. אתם אנשים שאפתנים ואף אחד, חוץ מעצמכם, לא יכול למנוע מכם להגיע רחוק יותר בחייכם", הוסיף מפרסם האשליה.

אם ראיתם את החתול יורד במדרגות:

ככל הנראה, יש לכם אישיות פסימית וספקנית. "ייתכן כי הדבר מתבסס על חוויות שעברתם בחייכם, או בגלל אנשים מסוימים שפגשתם, שהטו את ההשקפה שלכם על החיים, לכיוון השלילי", כך נכתב. "אבל זה לא אומר שאתם לא בוטחים באף אחד, אתם בסך הכל חושבים פעמיים לפני שאתם מתחייבים, ונזהרים מבני אדם שנראים לכם נחמדים מדי. יכול להיות שזו פשוט הדרך שלכם להתמודד עם העולם. אתם חדים וממולחים, ובזכות התכונות הללו, כמעט בלתי אפשרי לרמות אתכם", כך לפי The Minds Journal.