כלב בן 13 חגג את יום ההולדת שלו בסטייל. הבעלים המתלהבים, הניחו על ראשו כיפה, וטלית סביב צווארו, וערכו לו מסיבת בר מצווה.

אשלי שרמן בת ה-34, מקליבלנד שבארה"ב, גדלה כיהודייה רפורמית. היא מעריכה את דתה ואת המורשת שלה והחליטה לערוך טקס בר מצווה לחיית המחמד שלה, כדרך לחגוג את יום הולדתו. הצ'יוואוה צולם באירוע כשהוא מצויד בכיפה וטלית שנתפרו במיוחד למידותיו הזעירות, ולצדו בובות בד של רב וספר תורה. 

שרמן טענה שהמנהג הדתי אינו מעורב בטקס מכיוון שיש "גבול דק בין כיף לבין חילול הקודש", שהיא לא מעוניינת לחצות. כשהתמונות שותפו ברשת החברתית פייסבוק, הם זכו לתגובות רבות מאוהבי כלבים אחרים שהודיעו לה שהם מתכוונים לאמץ את הרעיון, ולחגוג מסיבת בר מצווה לכלב שלהם.

בת ה-34, שעובדת כמגייסת בחברת כח אדם, התלהבה מהתגובות הרבות וחשפה שהיא מתכננת לערוך מסיבה עם חבריו הכלבים של בראדלי, ברגע שמזג האוויר ישתפר.  הבעלים כתבה: "גדלתי כיהודייה וערכו לי בת מצווה ולאחי בר מצווה. גדלתי בקהילה רפורמית. אני הולכת לבית הכנסת בחגים והאמונה והמסורת שלי הן דבר חשוב עבורי. תכננתי לערוך לו מסיבת בר מצווה מהרגע שקיבלתי אותו כשהיה גור. הנחתי שזה יהיה רעיון חמוד".

היא הוסיפה: "בראדלי מזדקן וזה אירוע מאוד משמעותי עבורי. רכשתי לו כיפה וטלית משלו, הצלחתי להזמין אותם באמזון וגיליתי שמסתבר שיש שוק לאביזרי בר מצווה באינטרנט לכלבים. לפי התגובות שקיבלתי, נראה לי שזה הולך להיות הדבר החם הבא". שרמן מרעיפה על חיות המחמד שלה, בראדלי ופרדי, שניהם כלבים מגזע צ'יוואווה, אהבה כאילו היו הילדים שלה.

היא סיפרה: "אין לי ילדים. אז אני סוג של 'אמא' לכלבים שלי, הם אלה שזוכים לכל האהבה והדאגה שלי. זה נחמד להתחבר למורשת שלי ולהביא אותה לידי ביטוי עם בעלי החיים שלי. פרדי לעומת בראדלי, רק בן שבע. אבל גם הוא יחגוג כשיגיע לגיל 13". מאז שיתוף התמונות, הפוסט זכה ללמעלה מ-2,500 שיתופים ויותר מ-3,600 תגובות. שרמן אמרה: "הייתי המומה מכמות התגובות. פשוט חשבתי שזה דבר קטן ומטופש שעשיתי עם המשפחה שלי. אבל זה צבר תאוצה גדולה בהרבה ממה שציפיתי".