צ'ארן ג'נוקאל, בן ה-72 מבנגקוק שבתאילנד, גר יחד עם גופתה של אשתו. הם גרו בבית קטן ורעוע, שנראה כמו מחסן, והגוויה אוכסנה בתוך ארון קבורה. "הוא היה מדבר אליה כאילו שהיא עדיין חיה", סיפר אחד השכנים. בן ה-72 חי בבית ללא חשמל, והוא חולק את השימוש במים יחד עם שכנו. במהלך היום הוא עסוק במשק הבית ומגדל כמה כלבים.

נמסר כי הוא הבין שאשתו מתה, אך העמיד פנים כי היא עדיין בחיים ולכן לא ננקטו נגדו צעדים משפטיים בגין הסתרת גופתה. שנת המוות נרשמה כשנת 2001. ג'נוקאל פנה לסיוע בהסדרת שריפת הגופה, מחשש שאם ילך לעולמו, אשתו לעולם לא תזכה להלוויה ראויה.

האיש סיפר כי בעבר הוא גר עם שני בניו, אך הם עזבו לאחר שלא הצליחו לשכנע אותו להביא למנוחות את אמם. בשבוע שעבר, הוא נפרד מבת זוגו המנוחה, בעזרת ארגון Phet Kasem Bangkok. לאחר שהחזיק בשרידיה במשך 21 שנה, גופתה הובאה לשריפה.

לאחר מכן, האפר הועבר בחזרה לידיו של הבעל. הוא הניח אותו בבד לבן והשאיר אותו במקום בו היתה מונחת גופתה של אהובתו. נציגי הארגון ליוו את ג'נוקאל לאסוף עותק של תעודת הפטירה של זוגתו ממשרד המחוז בבנג קאן. המסייעים, תיקנו את גג ביתו, הסירו עשבים שוטים והעניקו לבן ה-72 מזרן חדש, שמיכה וכרית. 

הוא הבטיח להתנדב בארגון מעתה ועד לכתו מן העולם.