זוכרים את הגבר הברזילאי, שהחדיר משקולת לפי הטבעת? אז המצב של הבחור הווייטנאמי הזה, קצת יותר חמור.

גבר אלמוני בן 24, ניסה למצוא "מעט ריגוש" בחיי המין שלו. האפשרות לגשת לחנות לאביזרי מין, כנראה לא היתה זמינה והוא החליט להיעזר באום הברגה מפלדה. תוך שהוא מענג את עצמו בניסיון לשפר את חוויות העבר, ה"טבעת", שככל הנראה, הקוטר שלה לא היה מספיק רחב, נתקעה סביב איבר המין של הצעיר.

לאחר שניסה להסיר את ה"אביזר" בעצמו בדרכים משונות וללא הצלחה, הוא פונה לבית החולים המקומי צ' ריי. איבר מינו של הצעיר קהה לאחר שאום הפלדה בעובי שני סנטימטרים, נתקע סביבו במשך כ-10 שעות. מהרופאים נמסר כי הפין של בן ה-24 היה כל כך נפוח, עד שהם לא הצליחו להוריד את הטבעת באמצעות היד. האפשרות היחידה שהתאימה למצב, היתה שימוש במקדחה דנטלית, כדי לחתוך את האום.

אום פלדה (צילום: אינג'אימג')
אום פלדה (צילום: אינג'אימג')

החובשים שטיפלו בבחור, סיפרו כי הוא התקשה להטיל שתן עקב הלחץ שהופעל סביב איבר המין. העורלה, שנמשכה לאחור במהלך האוננות, התנפחה עד כדי כך שלא הצליחו להחזירה למצבה הרגיל. עוד נמסר מהצוותים שהאלמוני נזקק לאנטיביוטיקה ולתרופות הרגעה.

בסופו של דבר, הרופאים הצליחו להסיר את הטבעת בהליך מפרך בן 45 דקות. הם נקטו במספר אמצעי זהירות כגון קירור הפין במים והנחת פיסת פלסטיק דקה בין האום לאיבר, כדי למנוע פציעות. הצוותים אישרו כי איבר המין חזר לקדמותו כעבור חודש. הם הדגישו ששימוש במקדחה דנטלית היא שיטה "נדירה" להסרת כלים החונקים את הפין, והוסיפו כי זו "אופציה מצוינת", מכיוון שהיא מסייעת לצאת ממצבים כמו של הנער ודומים לו, בקלות.