המלטה של תאומים סיאמיים בקרב בעלי חיים היא תופעה די שכיחה, ביחס לבני אדם. 

לויה אוליביירה, בעלת חוות חיות, סייעה ליילד את החזירה שבבעלותה, בעת המלטת החזרזירים. במהלך ההמלטה, היא הופתעה לראות שנים מהגורים, מפציעים אל העולם כשהם מחוברים זה לזה. האישה נבהלה מהמחזה המחריד, שני ראשים, שש רגליים ושני זנבות. היא סיפרה כי התאומים הסיאמיים היו בין תשעה גורים. החיות נולדו בחווה בג'אטובה, פיאוי שבברזיל לפני כשבועיים.

עם זאת, הגורים הצעירים שרדו יומיים בלבד. תאום אחד מת במהלך הלידה, השני כיממה לאחר מכן, והשבעה האחרים, כמו אמם, בריאים ומסתדרים היטב. ז'ואאו מנדס, וטרינר שנכח במקום, אמר: "זה לא מקרה של מום מולד, הם תאומים סיאמיים. מומים כמו חוטם עקום, שכיחים למדי עם חזירים אבל מקרים של תאומים סיאמיים, הם הרבה יותר נדירים".

לדברי הווטרינר, מום גנטי ומקרים של תאומים סיאמיים, מתרחשים בכל מיני בעלי חיים. אך לחזירים יש סיכוי גבוה יותר ללידה כזו, מאשר לחיות בר אחרות. במקרים מסוימים החיה יכולה לשרוד. מנדס הוסיף: "מה שמגדיל את ההסתברות, הוא שכאשר הזכר הוא קרוב משפחה של החזירה". 

"זה קורה לעתים קרובות בחוות גידול, כאשר המגדל בוחר זכר כאב ומזריע את הנקבה. כך הם חולקים את הגנים, בדומה לבני אדם", אמר הווטרינר.