כוכבת TikTok בשם באני דפורד, סיפרה כי היא סבלה מ"מחלת שתלים" במשך שנים, ולקחה החלטה להסיר אותם מהגופה. לאחרונה, היא פרסמה סרטון של שתלי הסיליקון, ומה שהם הכילו פשוט מעורר בחילה.

שתלי הסיליקון שהוצאו מהחזה לאחר 13 שנה, כתמים צהובים ולכלוכים (צילום: טיקטוק)

יוצרת התוכן אמרה שזו היתה "ההחלטה הטובה ביותר" שקיבלה אי פעם. היא שיתפה כיצד נראים שתלים כעבור יותר מעשר שנים בתוך הגוף. "הייתה לי הגדלת חזה במשך 13 שנה. התחלתי לסבול מתסמינים ובעיות שאף רופא לא הצליח לזהות", אמרה דפורד. "בחודש נובמבר 2020 החלטתי להסיר את השתלים. תסתכלו על הדבר הזה. זה בתוך הגוף שלנו", היא הוסיפה: "לא פלא שכל כך הרבה נשים חיות עם סיבוכים מהדבר הזה. זה דוחה". ניתן לראות כתמים גלויים וצפים בתוך השתלים, שהפכו עכורים.

"כל הסימפטומים נעלמו, חוץ מהחרדות. אני יותר בטוחה כיום במראה הטבעי שלי. בבקשה תשתפו מישהו אם אתם חווים תחושות דומות. אנחנו לא צריכות לסבול כדי לשאוף לשלמות", סיכמה כוכבת ה-TikTok. נשים מיהרו לתמוך בטענותיה של דפורד בתגובות. גולשת אחת כתבה: "חייבת להסיר את שלי", בעוד שניה הוסיפה: "כל כך רציתי לעשות הגדלת חזה, אבל כמו שזה נראה, אני מוותרת. תודה שהיית כנה וטרחת לשתף".

שתל הסיליקון שהוצא מהשד (צילום: צילום מסך טיקטוק)
שתל הסיליקון שהוצא מהשד (צילום: צילום מסך טיקטוק)

על פי מחקרים, נשים שעברו הגדלת חזה, נמצאות בסיכון גבוה יותר לחלות בלימפומה של השד. אך בדרך כלל, קל לטפל בה באמצעות הסרה כירורגית של השתל.