לפני כשבועיים, כתבנו על ילד מברזיל שנולד עם שני איברי מין. רק בהגיעו לגיל שנתיים, אמו החליטה לפנות עמו לרופאים כדי לבצע הסרה של אחד מהשניים. היום במקרה, נתקלנו באישה הזו, שחיה כבר כמה שנים עם שני איברי מין, ולא נראה שהיא מתכוונת להסיר אחד מהם.

ליאן מאריזונה שבארה"ב, נולדה עם תופעה שנקראת "רחם דידלפי", מום רחמי בו הרחם מוצג כתור איבר כפול. היא פרסמה סרטון ברשת החברתית TikTok, והוא זכה ללמעלה מ-300 אלף צפיות. היא סיפרה לעוקבים שלה איך זה לחיות עם שני איברי מין.

ליאן, שנולדה עם שני איברי מין, עונה לעוקבים על שאלות (צילום: טיקטוק)

"הסיפור הזה יוציא אתכם מדעתכם. בעצם, נולדתי עם איברים נשיים נוספים. שני נרתיקים, שני רחמים וצוואר רחם כפול", אמרה ליאן. המשמעות של שני איברי רבייה, היא שלמשתמשת ה-Tikok יש שני מחזורים, אך למרבה המזל, הם בדרך כלל מגיעים באותו הזמן. היא הסבירה: "זה מבאס מאוד. לא תמיד אני מקבלת את שניהם יחד. גם בבדיקות פאפ הלא נעימות במיוחד, לאיתור סרטן צוואר הרחם, אני צריכה לעבור שתיים, כאילו שאחת לא מספיקה". 

"כל מה שאישה אחת עושה, אני עושה פעמיים", הסבירה. היא דיברה בגילוי לב על הקשיים להיכנס להריון במצבה, ואמרה שאם תהיה אי פעם בהריון, הוא יהיה בסיכון גבוה. עוד היא הסבירה, כי מבחינה טכנית, היא תוכל להיכנס להריון משני גברים שונים בו-זמנית, כאשר כל עובר יגדל ברחם אחר. זה לא משהו שהיא חולמת לעשות, אך שיתפה בכל זאת את עוקביה הסקרנים.

ליאן בחרה לשתף את הסיפור שלה כדי להעלות את המודעות למצב. גולשים רבים שיבחו אותה על האומץ לספר את סיפורה.