איזה זוג לא רוצה שהכניסה שלו לחופה, תהיה בלתי נשכחת? השניים האלה הוכיחו שעדיין לא חשבנו על הכל.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

יומם המיוחל של אמבר במביר וגייב ג'סופ, זוג פעלולנים, הגיע. האורחים המתינו לשעת החופה בגן האירועים, וחיכו בקוצר רוח לראות את החתן והכלה. כשהזוג הופיע, ונעמדו יחד אל מול הצלמים וההמון, זר הפרחים של הכלה הוצת באש, ומיד אחריו, ניצוצות הפציעו מגבו של החתן ומגבה של הכלה. השניים עלו באש בעודם צועדים והאורחים שלא האמינו למראה עיניהם, נותרו פעורי פה.

חתן וכלה צעדו אל החופה כשהם עולים באש (צילום: טיקטוק)

במקום אקדחי קונפטי או עלי כותרת, זוג הפעלולנים המקצועיים בחרו בכניסה פירוטכנית דרמטית. הם לבשו חליפה ושמלה חסינות אש, ומרחו על עצמם ג'ל נגד שריפה, לפני שצעדו יד ביד בעודם בלהבות. במביר, החזיקה את זר הפרחים שלה כמו לפיד אולימפי, בעוד שג'סופ ניפף לאורחים לשלום.

כשסיימו את ה"מסלול", שניהם כרעו על ברכיהם כדי לאפשר לצוות שהתלווה אליהם, לכבות את האש באמצעות מטפים. "הכניסה שלנו בוצעה יחד עם צוות של אנשי מקצוע, ואסור לנסות אותה ללא הכשרה וציוד מתאים", כתבה הכלה המיומנת בפוסט שפרסמה ברשתות החברתיות.

כרעו וכובו באמצעות מטפים (צילום: צילום מסך טיקטוק)
כרעו וכובו באמצעות מטפים (צילום: צילום מסך טיקטוק)

גולשים רבים התלהבו מהרעיון והשוו אותם לדמויות בסרט ההליוודי "משחקי הרעב". חלקם הופתעו איך השיער והעור שלהם לא נשרפו, ואחד מאנשי הצוות ענה להם: "לשניהם היה ג'ל נגד כוויות בשיער ועל הפנים, ולאמבר היתה פאה. זכרו! מדובר באנשים מיומנים! אל תנסו את זה בבית!".