אירוע הרואי ויוצא דופן תועד ביום רביעי האחרון, כאשר אדם הצליח להציל ברגע האחרון בת שלוש שנתלתה באוויר מגובה של 30 מטרים וכמעט צנחה אל מותה. בסרטון מדהים ומבהיל בו זמנית, אפשר לראות את הרגעים בהם הקטנטנה מנסה לתפוס בכוחותיה האחרונים את אדן החלון – אך מאבדת אחיזה. צפו ברגע ההצלה המבהיל: 

האירוע המסוכן התרחש בבניין דירות בבירת בנור-סולטן, בירת קזחסטן, בו ככל הנראה הילדה חמקה מבעד לחלון ומצאה את עצמה תלויה בין חיים ומוות. כשהפעוטה ניסתה לאזן את עצמה על מסגרת החלון הגיע המושיע, ששונטקבייב סביט, ותפס אותה מרגליה כשהוא עומד על מסגרת החלון התחתון. 

אותו המציל אחז בצעירה ובעצם משך ברגלה, במטרה לגרום לה לשחרר את האחיזה. כשזו עזבה את הידיים היא צנחה ישירות בין ידיו והוא מיד העביר אותה דרך החלון חזרה פנימה אל מקום מבטחים. 

על פי הדיווחים, האירוע התרחש כשהורי הילדה לא היו בסביבה, ומי שהבחין בה וקרא לשירותי ההצלה היו השכנים. כשאלו שמו לב שהילדה לא תצליח לשרוד עד שהמקצוענים יגיעו לחלץ אותה, אחד הנוכחים סיכן את חייו והתגייס למשימה להצלת הפעוטה. 

אחרי שהילדה ניצלה, משרד אירועי החירום בקזחסטן העניק לשונטקבייב עיטור על גבורתו, והצהיר לתקשורת: "ב-11 במאי בשעה 10:21 התקבלה הודעה על ילדה שנצפתה תלויה מחלון ביתה בקומה השמינית. למקום נשלחו מיד אגפי המחלקה, אך כשהן הגיעו הם ראו שאחד השכנים כבר ביצע את המשימה".