האם הראש שלכם בעננים, או שאתם מקורקעים לכדור הארץ? משתמש TikTok, שיתף את האשליה הבאה בסרטון, וסיפר לעוקבים שלו, מה הדבר שראו לראשונה בתמונה, חושף על אישיותם.

עכבר או חתול? החיה הראשונה שתראו באשליה האופטית הזו, חופשת עליכם פרטים מעניינים (צילום: טיקטוק)

אם ראיתם את העכבר:

"אם הבחנתם בעכבר קודם, אתם אנשים אופטימיים. כשהמצב נעשה קשה ומסובך, אתם לא חושבעים על התרחישים הגרועים ביותר שיכולים לקרות. אתם מעדיפים לחפש את היתרונות בכל מצב. ייתכן כי לפעמים אחרים טוענים שהראש שלכם קצת בעננים, אך למעשה, אתם מודעים היטב לעולם הסובב אתכם. אתם פשוט מעדיפים להתרכז בחלקים החיוביים שלו".

אם ראיתם את החתול:

"מצד שני, אם החתול הוא החיה הראשונה שהבחנתם בה ממבט ראשון, אתם בני אדם מציאותיים. אתם יודעים היטב מה אתם צריכים מהחיים, ולא בונים בתמימות 'חלומות' בהקיץ. לצד היותכם פרקטיים, אתם גם מצוינים בקבלת החלטות. אתם רואים את העולם כמכלול וזה עוזר לכם לתכנן את הפעולות הבאות שלכם", הוסיף ה-TikToker.

העכבר, אתם אנשים אופטימיים (צילום: צילום מסך טיקטוק)
העכבר, אתם אנשים אופטימיים (צילום: צילום מסך טיקטוק)

גולשים רבים הופתעו, וחלקם התרשמו לטובה מהתיאורים המפורטים לטענתם, של אישיותם. גולש אחד כתב: "זה האיר את עיני, והבנתי שהפכתי לריאליסט, עם התקפי ציניות". אדם נוסף הגיב שהוא לא למד על עצמו שום דבר חדש, אבל נדהם מהדיוק. אחר הוסיף שהוא ראה את שני בעלי החיים בו זמנית, ונותר מבולבל מעט.