סג'נייב בן ה-61 ובת זוגו סדהנה, בת ה-57, הגישו תביעה נגד בנם הטייס, שריי סאגאר ונגד אשתו שובנגי, שנישאו בשנת 2016 וטרם הביאו ילדים לעולם. חיי הנישואים שלהם תוכננו היטב מראש, והם אפילו נשלחו לירח דבר בתאילנד על חשבון הוריו של סאגאר, כדי שכשיחזרו, יבשרו שישנו יורש בדרך.

הבן ואשתו התחייבו להביא ילד לעולם בתוך שנה, או לשלם, כך טוענים ההורים. הטייס פיתח את מקצועו בארה"ב על חשבונם של הוריו. הוא חזר למדינת הולדתו ב-2007, והוא עבד מאז כטייס בהודו, וחי בנפרד מאשתו, שובאנגי, שעובדת גם היא.

ההורים העניקו לבן מכונית מסוג אאודי בשווי של כ-262 אלף ש"ח, ושילמו עבור הוצאות החתונה היוקרתית במלון בדירוג חמישה כוכבים. הם טוענים כי הוציאו כ-25 מיליון רופי (למעלה משני מיליון ש"ח) על בנם מאז שנולד. כעת הם רוצים את הסכום בחזרה - ועוד 25 מיליון רופי, כפיצוי. "קברנו את החלומות של שנינו כדי לגדל אותו", אמר סג'נייב האב. 

"זה חלום של כל הורה, להיות סבא וסבתא. חיכינו לזה שנים והם עדיין לא מתכננים להביא תינוק לעולם. לפחות אם היה לנו נכד לבלות אתו, הכאב שלנו יכול היה להיות נסבל. היינו צריכים לקחת הלוואה כדי לבנות את הבית שאנו גרים בו, וכיום אנו חווים קשיים כלכליים. גם מבחינה נפשית מאוד קשה לנו, כי אנחנו כל הזמן לבד", הוסיף האב התובע.

כתב התביעה הוגש לבית המשפט המחוזי בהרידוואר, והעילה: "ייסורים ועוגמת נפש". בעבר, אזרחיה של הודו דאגו להרחיב את המשפחה. סבים וסבתות, אחיינים, דודים ודודות חיו לעתים קרובות באותו הבית. עם זאת, בשנים האחרונות חל שינוי ניכר אצל זוגות צעירים. הם מעדיפים לחיות הרחק ממשפחותיהם. נשים, בדיוק כמו במקרה זה, בוחרות לעבוד ולא לחיות כעקרות בית.