ג'יל וארין, הן אחיות תאומות זהות. השתיים קיבלו את פני הבנים שלהן במרחק של שעות ספורות בלבד, ובמרחק של כמה חדרים אחת מהשניה באותו בית חולים. כל אחד מהתינוקות, הגיע למשקל של 3.1 קילוגרם ולאורך של 20 סנטימטרים.

View this post on Instagram

A post shared by People Magazine (@people)

למרות שהתאומות תכננו להיכנס להריון באותו הזמן, כדי שיוכלו לגדל את ילדיהן יחד, הן מודות שמעולם לא דמיינו שהבנים יוולדו באותו היום. ג'יל היתה אמורה לעבוד ניתוח קיסרי ב-5 במאי, כך שהיא כבר ידעה מה יהיה התאריך המדויק. הלידה של ארין, היא זו שהפתיעה כשירדו לה המים בבוקר ה-5 במאי.

לאחר שהתקשרה לבעלה, כדי לבקש ממנו שיגיע הביתה ויקח אותה לבית החולים, שיחת הטלפון הבאה של ארין היתה לאחותה, כדי לבשר לה שתפגוש אותה שם. בזמן שג'יל ובן זוגה המתינו עד שיכניסו אותם לחדר הניתוח, הם הצטרפו לחדרה של ארין, שכבר חוותה צירים. הן סיפרו: "היינו ארבעתנו יחד. מערכת תמיכה אחת גדולה".

אוליבר, בנה של ארין, נולד בשעה 18:39, וסילאס, בנה של ג'יל, נולד בשעה 23:31. כאשר אימתו בניהן את הנתונים של התינוקות, הן נדהמו לגלות שהם תואמים זה לזה, הגובה והמשקל תואמים, ושניהם בנים. האחיות גם גרות במרחק של חמש דקות אחת מהשניה, כך שיוכלו לגדל את הילדים זה לצד זה. "אנחנו נגרום לכך שהם יגדלו יחד, כמעט כמונו", אמרה ג'יל.