אהבה לא תמיד מגיעה בקלות. ההיכרות בין הזוג הזה החלה בבית הספר, בתור "בסטיז", שעם השנים הם הפכו לזוג נשוי ומאוהב.

אהרן וקיילה קאפנר, הכירו בלימודים בטנסי כשהיו רק בנות 14. הן הפכו לחברות קרובות ונשארו בקשר במהלך כל השנים שלאחר מכן. אהרן עברה עם משפחתה לאורדון למרות המרחק בניהן, הן הצליחו להיפגש אחת לכמה שנים, וניהלו שיחות טלפון באופן קבוע. 

אהרן, גדלה בבית שמרני, ובגיל 15 הבינה שהיא נמשכת לבנות מינה. הדבר הרחיק אותה מבני משפחתה, שלדבריה לא קיבלו מערכות יחסים חד-מיניות. בגיל 16, היא התקבלה לעבודה בסניף של מקדונלד'ס, ומאז החלה לחסוך כסף כדי לשכור דירה. במהלך השנים, אהרן שינתה את המגדר שלה, מאישה לגבר.  

שלוש שנים לאחר מכן, אהרן עזב את אורדון ובגיל 20 חזר לטנסי, שם למד בעבר עם קיילה, והשניים החלו להדק את הקשר. ככל שהם בילו יותר זמן יחד, התברר לאהרן שיש לו רגשות כלפי קיילה. לאחר מספר פגישות, הוא אזר אומץ ונישק את חברתו, כדי לבדוק האם גם היא מרגישה כך. קיילה נישקה את אהרן בחזרה, ומאז הם בני זוג, החיים יחד זה לצד זו.

אהרן, כיום בן 25 וקיילה בת 26. היא תמכה בו בתקופות קשות ואפילו עוזרת לו בנטילת תוספי הטסטוסטרון. השניים טוענים כי החברות המוקדמת בניהם, כשתי נערות, היא הבסיס לחיים המאושרים. בת הזוג סיפרה: "מערכת היחסים בנינו נבנתה בזכות הידידות שלנו. זה מה שעושה אותה כל כך חזקה", בעוד שאהרן אמר: "אני וקיילה מאושרים יחד. כל הניסיונות והתלאות שעברתי כדי להגיע לנקודה הזו, היו כל כך שווים את זה".

הוא סיפר כי השנים הראשונות היו מאתגרות, כי ידע מגיל צעיר שהוא שונה. "כשיצאתי מהארון בפני המשפחה, הם היו מאוד מאוכזבים ממני וניסו למצוא תירוצים כמו 'מה עובר עלי' ושזה יחלוף", סיפר בן ה-25.

השניים נישאו בשנת 2021, וכמה מחבריהם מבית הספר הגיעו להביע את תמיכתם ולשמוח איתם.