סיפור רומנטי על אהבה מרחוק, הפך לוויראלי ברשתות החברתיות ברחבי העולם. אך הוא הסתיים באופן מעט שונה ממה שצפינו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

אייסי, בת ה-26 מיוטה שבקנדה, הצטרפה לקבוצת פייסבוק שמטרתה לחבר בין אנשים מרחבי העולם, למטרות שונות. היא הכירה את דארין מרטין בן ה-24 מבריטניה, ברשת החברתית, והם החלו לנהל קשר הדוק וקבוע דרך "זום". השניים, שמעולם לא נפגשו, הפכו לזוג באופן רשמי בנובמבר 2020.

הם היו נרדמים יחד כשהיו משוחחים בשיחות וידאו, כדי שיוכלו להרגיש קרובים זה לזו. אייסי אפילו קנתה לעצמה בובה ייחודית עם פניו של מרטין, שתישן איתה במיטה. במאי 2021, הזמין בן ה-24 את אייסי ל"דייט מיוחד". הצעירה התכוננה מראש למפגש המקוון, שבמהלכו, הציע מרטין נישואין לאהובתו. בת ה-26, שנשימתה נעתקה לרגע, אמרה "I DO", והשניים החליטו להינשא בהקדם.

השמלה כבר היתה מוכנה, ואפילו טבעות הנישואין. אך לצערו של הזוג, הגבלות הקורונה הקשות מנעו מהם להיפגש פנים אל פנים. הם החליטו להינשא בדרך קצת שונה - דרך ה"זום", בטקס משפטי. "החברים והמשפחה שלי טענו שאנחנו מתקדמים מהר מדי. הם ביקשו ממני להמתין ואני חושבת שפשוט נסחפנו", סיפרה אייסי, שהיתה מסנוורת מרוב אהבה.

שיחות וידאו (צילום: אינג'אימג')
שיחות וידאו (צילום: אינג'אימג')

שבועות בודדים לאחר שהחליפו נדרים זו עם זה, אייסי החלה לחשוד שמרטין פוגש אישה אחרת. "הרגשתי שמשהו בנינו כבה, ובכל פעם ששאלתי אותו אם משהו קרה, הוא הכחיש והתחמק מתשובות. רציתי לדבר אתו בכל הזדמנות אפשרית ופשוט כבר לא היה לו זמן בשבילי", סיפרה בת ה-26. "במשך יותר משבוע, העברתי את הזמן בניסיון לברר מה עובר עליו. נזכרתי שהוא סיפר לי על אישה אחרת איתה יצא בעבר, והחלטתי למצוא אותה וליצור עמה קשר. שלחתי לה הודעה והיא ענתה לי: 'לא ידעתי עלייך, אבל אני ודארין ביחד'. ", אמרה אייסי באכזבה.

נישאו בזום. האם גם יתגרשו בזום? (צילום: אינג'אימג')
נישאו בזום. האם גם יתגרשו בזום? (צילום: אינג'אימג')

היא נותרה שבורת לב ומאוכזבת, לאחר שגילתה שבן הזוג שלה כבר לא ממש איתה. היא הוסיפה: "כמובן שהוא המשיך להכחיש אך הבנתי שזו האמת". היא החליטה לבטל את הנישואין, אך מכיוון שהם נחשבים כבעל ואישה באופן רשמי, הדבר דורש ניירת מרובה, מעבר לכך שאייסי מקנדה ומרטין מבריטניה. בן ה-24 טען שהמרחק הוא מה שהקשה עליו, והסכים לבקשתה להתגרש. הוא מקווה שהם יישארו חברים גם לאחר שיתגרשו.

מישהו אמר גירושין בזום?