אמבר הארד? מאחורייך.

טייה וות'רס בת ה-32 היתה בזוגיות בת שנה עם ג'יי. היא סיפרה כי לאחרונה היא חשדה שהוא מנהל קשרים עם נשים אחרות מאחורי גבה. היא סיפרה שהוא היה מגיע הביתה מאוחר מדי יום, וגם כשהיה בבית, הסתיר את מכשיר הנייד שלו ממנה.

טייה, השאירה לבן הזוג הפתעה "מסריחה" ברכב לאחר שבגד בה (צילום: טיקטוק)

אחרי שהצליחה פעם אחת לבדוק מה הוא מסתיר בטלפון הנייד שלו, היא גילתה שיש לו אישה אחרת. אחרי כמה בירורים היא איתרה את הכתובת של המאהבת, והחליטה להגיע לשם כשבן הזוג נמצא "בעבודה עד מאוחר". היא סיפרה כי היא היתה "מוטרדת מהעובדה שאני צריכה להגיע לביתה של האישה הזו ולהתעמת עם שניהם".

כשהגיעה למקום בהפתעה מוחלטת עבור בן זוגה, היא סיפרה שהיא "נראיתה כמו טיפשה" כשדפקה בחוזקה בדלת ולא ג'יי ולא הפילגש שלו, אפשרו לה להיכנס. אחרי כמה דקות שהמתינה בחוץ, עלתה בראשה מחשבה. "פשוט עלה בדעתי להיכנס למכונית ולהשאיר לו שם 'נקמה מסריחה'. החלטתי לעשות את צרכיי על מושב הנהג, ולא הייתי צריכה אפילו להתאמץ, זה פשוט קרה", אמרה וות'רס. 

טיה, בן הזוג בגד - השאירה נקמה ''מסריחה'' (צילום: צילום מסך טיקטוק)
טיה, בן הזוג בגד - השאירה נקמה ''מסריחה'' (צילום: צילום מסך טיקטוק)

"לאחר שהשאירה לו את ההפתעה במכונית, היא "חסמה" את ג'יי בטלפון וחזרה לביתה. למרות הבלגן שהתחולל בין השניים, ג'יי הגיע לכאורה לביתה של וות'רס שעה לאחר שזרקה אותו בצורה לא נעימה. היא סירבה להכניס אותו לביתה לאחר בגידתו הבלתי נסלחת. היא פרסמה את הסיפור ברשתות החברתיות והוא הפך לוויראלי. "רוב הנשים היו בצד שלי, טענו שזה הגיע לו, ושחבל שלא השארתי עוד על החלון הקדמי", הוסיפה וות'רס.