גופו של לארי גומז, מכוסה ב-98 אחוז שיער, דבר שהקנה לו את הכינוי: "איש הזאב". הוא נולד עם תופעה נדירה להפליא הנקראת "היפרטריקוזיס", שגורמת לצמיחת שיער מוגזמת. אפילו הפנים שלו מכוסות בשיער.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"איש הזאב" עונה לאנשים שמעירים לו הערות (צילום: טיקטוק)

כמה מבני משפחתו סובלים גם הם מהתופעה, המכונה גם "תסמונת איש הזאב", שפגעה בפחות מ-100 אנשים ברחבי העולם. למרות כל השנים שספג ביריונות והתגרות, גומז האמיץ מסן ברנרדינו שבקליפורניה, סוף סוף למד לאהוב את העור שמכסה אותו. 

האיש הסביר: "אין הרבה אנשים בעולם שסובלים מהתופעה הזו, אולי שישה או שמונה, ואני השעיר ביותר מבניהם. להיות אחד הבחורים השעירים בעולם הופך אותי למיוחד, ואני גם מפורסם". אבל בעודו מתמודד מהתהילה של כתמי השיער שעל גופו, הוא נפגע ללא סוף מאנשים שפגש בחייו, שחוזרים על אותה שאלה מרגיזה. גומז התבדח: "אנשים שואלים אם זה מגרד. לא! לא מעט שואלים אותי אם נולדתי כך, או איך אני חי עם זה. אני עונה שאני חייב לחיות עם זה ושאני לא מכיר דרך אחרת".

המראה החריג שלו, לא הפחיד את אלישיה מרטינז, אשתו כיום, אותה פגש בשנת 2011 כשחיפש דירה. גומז מקווה שהסיפור שלו יעורר השראה באחרים שחווים בעיות דומות, ומקווה שהוא יצליח לגרום להם להרגיש נוח בעורם.