סופי, בעלת חשבון TikTok, פרסמה לאחרונה סרטון, בו היא שיתפה את העוקבים שלה בחוויה קצת משונה שעברה. הקליפ הורכב מכמה תמונות, ובניהן צילום רנטגן. היא כתבה "נתקע לי ויברטור בת*ת".

הסרטון צבר למעלה מחצי מיליון צפיות כשהגולשים במדיה החברתית דרשו לדעת איך בדיוק אביזר המין באורך 7 ס"מ, התמקם שם. בסרטון הסבר שהגיע לאחר מכן, סיפרה בת ה-27: "הוא היה מופעל על מצב רטט כשהשתמשתי בו והוא המשיך לעבוד, גם אחרי שלא הצלחתי להוציא אותו. התקשרתי למוקד החירום והם רצו לשלוח פרמדיקים. ביקשתי שלא ישלחו, כי יש לי ילדים בבית ואני לא אוכל ללכת לבית החולים מבלי שמישהו יהיה כאן איתם".

''בעיות של בנות'' (צילום: צילום מסך טיקטוק)
''בעיות של בנות'' (צילום: צילום מסך טיקטוק)

היא הוסיפה: "העדפתי להמתין לבוקר. ניסיתי לישון וזה היה די קשה, כי הרגשתי אותו מזמזם לי בעמוד השדרה. בסופו של דבר נרדמתי, וכשהתעוררתי - הוא היה כבוי. סביר להניח שהסוללה נגמרה. הלכתי למיון ואמרו לי שאני צריכה לעשות צילום, לא לפני שהם ניסו להוציא את הכלי משם באופן ידני - פעמיים. לאחר שלא הצליחו, הכניסו אותי לחדר ניתוח וכשהתעוררתי, בחדר ההתאוששות, הוא פשוט היה מונח על השולחן ליד המיטה שלי. הרמתי אותו כדי להבין שוב איך הכל קרה, וכשלחצתי על כפתור ההפעלה, הוא עבד!".

סופי, נזקקה לניתוח כדי להסיר אביזר מין שנתקע בגופה (צילום: צילום מסך טיקטוק)
סופי, נזקקה לניתוח כדי להסיר אביזר מין שנתקע בגופה (צילום: צילום מסך טיקטוק)

"אולי הם התנדבנו להחליף את הסוללה בשבילי לגמרי בחינם", התבדחה בת ה-27. גולשים רבים היו מבולבלים לגבי איך הגיעה למצב זה. אחד העוקבים כתב: "למה הרגשת צורך להכניס את זה עד לשם?", בעוד ששני כתב: "זמזום בעמוד השדרה - אחד הדברים המצחיקים ששמעתי". שלישי הגיב: "למה לא ניסית לנסות להוציא אותו בשירותים?".

סופי ענתה לגולשים כי מעכשיו היא תהיה זהירה יותר, והמליצה גם להם לשים לב, עד לאן הם מגיעים כשהם עושים דברים מהסוג הזה.