משפחה רכשה לאחרונה בית חדש. הם גייסו כמה מחבריהם כדי לעזור להם בכמה משימות בסיסיות, כמו פינוי רהיטים ישנים שהשאירו הדיירים הקודמים, צביעה של הקירות ועוד. אחד מהחדרים העמוסים בבית, היה המחסן, אותו הבעלים הקודם לא טרח לפנות. הוא היה מאובק ומלא במכשירי חשמל ישנים, ספרים וארגזים מלאים בבקבוקי זכוכית.

במהלך פנוי החדר, מצאה הרוכשת באחד הארגזים, שקית נייר מאובקת ומוזרה. כשהציצה פנימה, היא לא האמינה למה שעיניה ראו - גולגולת אדם שבורה. היא חשבה שהיא מדמיינת וקראה לבן זוגה ולחבריה שימהרו לבדוק שהכל בסדר איתה, ושהיא לא מדמיינת.

הקבוצה החלה להעלות השערות בלי סוף, לגבי ה"הפתעה" החריגה שנמצאה. הם החליטו לפרסם פוסט ברשתות החברתיות בצירוף תמונות של הגולגולת המסתורית. בפרסום נכתב: "קנינו בית לפני חודש. ניקינו את המחסן ומצאנו את הדבר הזה בשקית נייר". רבים מהמגיבים הציעו לפנות במהירות למשטרה, כי ייתכן שהעצמות הן שרידים של קורבן לרצח.

גולש מבועת כתב: "אולי כדאי לבדוק את העניין מול הרשויות", בעוד שאחרת הגיבה: "את מתכוונת לפנות למשטרה, נכון?". בינתיים, אחרים ציינו כי הגולגולת, שנחשבה לאנושית, שימשה ככל הנראה כעזר הוראה לתחומים כמו קרניולוגיה וארכיאולוגיה. אחד המגיבים הציע: "צרו קשר עם המחלקה לאנתרופולוגיה של המכללה המקומית, אולי הם יוכלו להסביר לכם אם העצם אמיתית ובת כמה שנים היא".

גולגולת אנושית (צילום: אינגאימג)
גולגולת אנושית (צילום: אינגאימג)

גולש אחר, שטען שהוא סטודנט לתחום, כתב: "זה בהחלט נראה כמו גולגולת אמיתית. יש לי שלד מפורק מלימודי אנטומיה ולמרות שהוא סט נהדר, העצם הזו שמצאתם נראית במצב נהדר".