שייה, בעלת חשבון TikTok, לקחה את הרכב שלה מסוג ניסן ורסה 2015 לשטיפה במכונה אוטומטית. היא ישבה במכונית והמתינה בסבלנות עד שמערכת המברשות תחל לפעול.

השטיפה השתבשה לגמרי והרכב הוצף (צילום: טיקטוק)

אבל מספר רגעים לאחר שהרחיצה החלה, שייה הופתעה לגלות שמשהו לא כשורה. תוך שהיא יושבת במושב הנהג, היא הבחינה במפל מים זורם פנימה אל תוך הרכב, מתחת לתא הכפפות. הצעירה חסרת האונים, מיהרה לתעד את הרגע שהציג את המים זורמים מהשמשה הקדמית פנימה, תוך שהיא אומרת: "אני לא יודעת מה לעשות .... אני לא יודעת מה לעשות!". 

הצעירה הייתה נעולה בתוך המכונית, ללא אפשרות לצאת החוצה או לפתוח חלון כדי לקרוא לעזרה. עד שהשטיפה הסתיימה, רצפת הרכב כבר התמלאה במים. שייה שיתפה את התיעוד שלה במדיה החברתית TikTok, ונסעה למוסך כבר ביום שלמחרת. היא הסבירה לעוקבים שלה שמעולם לא חוותה בעיה דומה בשטיפת מכוניות, וכמובן שזו לא השטיפה הראשונה מאחר והרכב הוא משנת 2015. בנוסף, היא ציינה שהדלתות והחלונות היו סגורים לגמרי בזמן הדליפה.

שייה, ''לא יודעת מה לעשות'' (צילום: צילום מסך טיקטוק)
שייה, ''לא יודעת מה לעשות'' (צילום: צילום מסך טיקטוק)

המכונאי הסביר לה: "הניקוז של הרכב היה סתום בחלק החיצוני, מתחת למכסה המנוע. כל הפסולת שהצטברה, חסמה את המעבר והמים נכנסו דרך המזגן. עכשיו אנחנו ננקה את הסתימה, ובפעם הבאה שדבר כזה קורה - בבקשה לצפור!". שייה אמרה: "כן, הייתי צריכה לצפור באותו הרגע. פשוט הייתי עסוקה בלהיות בהיסטריה". היא הוסיפה "כדאי לדעת, שבמידה ונתקלים במקרה דומה, פשוט לצפור והעובדים כבר יבינו שמשהו לא בסדר קורה".

כמה מהעוקבים שלה התלוצצו, כשאחד מהם כתב: "ציינת שאת רוצה שטיפה חיצונית בלבד?", בעוד שאחר התבדח: "בריכת שחייה ברכב היא דבר ששווה הון".