בתולות ים נתפסו במשך מאות שנים כמיתוס שמעולם לא הוכח. בין אם אתם מאמינים בקיומו של היצור הימי המופלא או לא, כדאי לכם לצפות בסרטונים האלה לפני שאתם מקבלים החלטה. אין ספק שמדובר בכמה מהצילומים הכי טובים ומוחשיים שהתפרסמו אי פעם בנוגע לדמות המיתולוגית. צפו בתיעוד בתולת ים בסומליה, שזכה ל-83 מיליון צפיות:

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"ההוכחה הכי אמינה לקיומן של בתולות ים" (צילום: טיקטוק)

@aamircali

Real Life Mermaid!! Part 2

♬ The Lion Sleeps Tonight - Vittorio Fraja

משתמש טיקטוק בשם אמיר קאלי, שנראה כי הוא חובב מושבע של הז'אנר, העלה לפני כחודשיים בפעם הראשונה תיעוד יוצא דופן של בתולת ים שנתפסה בסומליה. להבדיל ממה שאתם מדמיינים, בתולת הים הזו לא נראית כמו אדם, אלא יותר כמו יצור אווטארי שנראה שיצא מתוך סרט. 

בתולת ים או דג? (צילום: טיקטוק)

סרטון אחר סרטון אמיר המשיך להציג רגעים מדהימים בהם תפס בעדשת המצלמה את היצור הימי, כאשר רק הראשון מתוך סדרת התיעודים הגיע ל-83 מיליון צפיות. בזכות ההצלחה של הסרטונים ברשת הם התפשטו עד כדי כך, שהפכו לשיחת היום במקומות עבודה, רשתות חברתיות או קבוצות וואטסאפ. 

מכאן, גם מאמינים רבים אחרים בז'אנר הציפו עוד ועוד הוכחות מטעמם לקיום בתולות הים, והוויראליות שלהן בימים האחרונים רק הולכת וגוברת. קשה לדעת אם מדובר בעריכה, תחפושת או אמת, אך אין ספק שאנו סקרנים לאמת.