פאב בשם Star Inn at Vogue, נמצא בכפר קטן בבריטניה והוא אמור להיות בן 150 שנים לפחות. המקום נמצא בבעלותו של מארק גראהם והועבר אליו בירושה.

בינתיים, חברת התקשורת האמריקאית והמוציאה לאור של מגזין Vogue, קונדה נאסט, שלחה לאחרונה מכתב לגראהם לפני הגשת תביעה. בהודעה, נמסר לבעל הפאב שהשימוש בשמם עלול "לגרום לבעיות". החברה ביקשה מגראהם "בבקשה הודיע לנו באיזה תחום החברה שלך עוסקת, והאם אתה מתכוון לשנות את שם העסק, מאחר והדבר יכול להיות בעייתי. אנו מודאגים מכך שאתה משתמש בשמנו והדבר יגרום לציבור הרחב להסיק קשר בין העסק שלנו לשלך".

גראהם, קיבל את המכתב וגיחך מעט. הוא סיפר שחשב שאחד המקומיים התלוצץ ושלח את המכתב כמתיחה. הוא אמר: "חבל על הטרחה", וכתב למגזין Vogue בתגובה: "הכפר שאנו חיים בו קיים כבר 200 שנה, והפאב קצת פחות מזה. המגזין לעומת זאת, נוסד לפני 130 שנה לערך". הוא הוסיף כי לא מיהר להשתמש במשפט "אנחנו היינו כאן קודם".

"מדונה הוציאה שיר שהיה להיט מסחרר בשנת 1990, וגם היא לא ביקשה רשות מהכפר. אף אחד לא פנה אליה כדי לדרוש תמלוגים", אמר גראהם. הוא שלח את תשובתו ובתוך פרק זמן קצר קיבל את תגובת החברה: "קבל את התנצלותנו. אם היינו מבצעים בדיקה נוספת, היינו מגלים שלא היה צורך במשלוח המכתב. קיץ שמח". הוא מסגר את תשובתם והיא מוצגת כעת על הקיר בבר, לצד תמונות נוספות, לא פחות יקרות.