טייאן קלדס בת ה-18 סיפרה שבן הזוג לשעבר, גבריאל קואלו, רצתה "למתג אותה כרכושו הפרטי", וכפה עליה קעקועים בניגוד לרצונה.

החוויה הקשה שלה החלה, כשיצאה מביתה שבטאובטה בדרום מזרח ברזיל בשעות הבוקר, והיתה בדרכה לבית הספר. קואלו לכאורה, עקב אחריה ואילץ אותה להיכנס למכוניתו. היא סיפרה שהחבר לשעבר עינה אותה: "הוא קשר את שתי הידיים שלי ואמר שהוא מתכוון לקעקע את שמו על הפנים שלי", סיפרה קלדס. 

רצתה להיפרד, בן הזוג בתגובה "חתם את שמו" על עור פניה (צילום: טיקטוק)

"בכיתי, התחננתי לפניו שיעצור. ביקשתי ממנו שלא יעשה את זה כי הוא יהרוס לי את החיים, והוא אמר שהוא מתכוון לעשות את זה בכל זאת. צרחתי והוא היכה אותי. לא ראיתי את הקעקוע, רק אחרי שסיים", היא הוסיפה: "כשהסתכלתי, זו כבר לא הייתי אני. הרגשתי שהוא הרג אותי כשהוא 'מיתג' אותי והפך אותי לרכוש שלו".

למחרת, הצעירה חזרה לבית הוריה, שנדהמו לגלות את בתם מכוסה בחבורות ובקעקוע גדול ומכוער על פניה. הם פנו למשטרה באופן מידי, וקואלו בן ה-20 נעצר עוד באותו היום. אמה של הקורבן, דבורה ולוסו, סיפרה שבתה כבר לא יוצאת לבדה מהבית. היא מפחדת שקואלו ישוב ויחטוף אותה. עוד היא הוסיפה כי זו לא הפעם הראשונה שבן הזוג לשעבר קעקע בכוח את שמו על גופה של הנערה. לטענתה, הוא סימן בעבר את שמו על החזה ועל המפשעה שלה.

השניים הכירו זה את זו שש שנים, ויצאו יחד כשנתיים, מאז שהיתה בת 16. הם גרו יחד, אך קלדס חזרה לבית משפחתה לאחר מספר תקיפות אלימות מצדו. קואלו לעומת זאת, טען בפני החוקרים כי הקעקוע נעשה בהסכמה ואף הראה להם סרטון שמציג לכאורה את קלדס מסכימה לכך. אביו של הבחור נעצר גם הוא, לאחר שנחשד כי נכח בדירה ולא עשה דבר. בן ה-20 יישאר במעצר עד תום ההליכים נגדו.