לגלות שבן בזוג בוגד, זה לא נעים בלשון המעטה. אבל לגלות שהוא בוגד עם מספר נשים? זה כבר יותר מדי להכיל.

מיקה מוניסקה הוכנסה לצ'אט קבוצתי במפתיע, יחד עם חמישה מספרי טלפון נוספים, אך רק אחד מהם היה שמור ברשימת אנשי הקשר שלה, והוא היה של בן הזוג שלה. רגע לאחר מכן - הוטלה פצצה. אחד החברים האלמונים בקבוצה, שלח הודעה טקסט שהזהירה את כל הקוראים, שהבחור שנמצא בקבוצה "שוכב עם כולן".

מיקה משתפת את ההודעה שגילתה לה שבן הזוג שוכב עם עוד 4 נשים חוץ ממנה (צילום: טיקטוק)

בהודעה המפלילה נכתב: "שלום בנות! אני לא חושבת שאחת כאן מכירה את השניה, אבל אנחנו חולקות גבר במשותף (שמו טושטש). רציתי לספר את זה לכולכן 'כאישה'. הוא היה אצלי לפני כמה לילות ולא ידעתי על כולכן. תעשו עם המידע הזה מה שנראה לכן לנכון. שיהיה לכן יום טוב!".

מוניסקה, שנתקפה הלם מוחלט, החליטה לבדוק במה מדובר. לאחר שהתעמתה עם בן הזוג, היא אכן גילתה שהוא מנהל קשרים מיניים עם לא פחות מארבע נשים שונות. היא החליטה לשתף את ההודעה החריגה שקיבלה, יחד עם העוקבים שלה ברשת החברתית TikTok.

לא רק בת הזוג גילתה שהגבר בוגד בה, אלא כל השאר איתן בגד (צילום: צילום מסך טיקטוק)
לא רק בת הזוג גילתה שהגבר בוגד בה, אלא כל השאר איתן בגד (צילום: צילום מסך טיקטוק)
 

מגיבים רבים הופתעו כמעט כמותה מההודעה המסחררת. גולשת אחת כתבה: "אני צריכה לראות את הגבר שהצליח למקבל בין 5 בחורות. אם הוא לא נראה כמו כריס בראון, אני ממש אתאכזב". שני הוסיף: "הלסת שלי בדיוק פגעה ברצפה". שלישי הגיב: "חבל! היית צריכה לתאם מפגש עם כל הבנות ולהגיע יחד איתו לשם!". אחר כתב : "אני בטוח שכשהוא פתח את ההודעה, הלב שלו צנח לתחתונים". ותגובה אחרונה ומשעשעת: "בקושי יש לי זמן לאחת! אז ארבע?"