זוג מבריטניה התארס לפני כ-60 שנים, ולא מצא זמן להינשא. לאחרונה, הם החליפו נדרים בטקס מרגש.

אלכס המילטון בן ה-90, התחתן עם ארוסתו הוותיקה ג'יין, בת ה-89, בטקס שנערך בקלקמננשייר שבצפון אירלנד, ביום שבת. הכלה נעזרה בכיסא גלגלים כשעשתה את דרכה את הטקס. "בדרך כלל בגיל הזה, אנשים חושבים על הלוויות", אמרה בתם של בני הזוג, סאלי מקדונלד בת ה-59. "אבל זו הייתה חגיגה גדולה ולמרות כל השנים שלהם יחד, המעמד עדיין היה מרגש", הוסיפה הבת. 

אלכס וג'יין המילטון (צילום: צילום מסך טיקטוק)
אלכס וג'יין המילטון (צילום: צילום מסך טיקטוק)

המילטון ובת זוגו נפגשו לראשונה בשנת 1956 והתאהבו מיד. השניים היו נשואים כל אחד לאדם אחר באותה תקופה, ושניהם היו הורים לילדים. כעבור שש שנים, הם נפרדו מבני הזוג שלהם והתאחדו. המילטון שאל את ג'יין את "שאלת השאלות" בשנת 1962 - אותה השנה בה הביטלס הוציאו את סינגל הבכורה "Love Me Do". הזוג תכנן להתחתן זמן קצר לאחר מכן, אבל "החיים העמוסים" שלהם פשוט לא אפשרו. 

האיש כבר היה אב לשניים מנישואיו הקודמים, וג'יין הייתה אם לבן. זמן קצר לאחר מכן, הם כבר הביאו לעולם שני ילדים וגידלו יחד את כל החמישה, כמשפחה אחת גדולה. האישה גם שינתה את שם משפחתה לזה של המילטון. לא ברור מה גרם לזוג להינשא לבסוף, אבל כל חמשת ילדיהם ו-11 הנכדים, הגיעו לטקס שנערך בשבת. סאלי, בתם המשותפת של הזוג, תיארה את הוריה כ"שוברי שגרה", על שגרו יחד למרות שלא היו נשואים בתקופות שבהן הציפיות מהחברה היו נוקשות במיוחד.

אלכס וג'יין המילטון, נשואים לאחר שישה עשורים יחד (צילום: צילום מסך טיקטוק)
אלכס וג'יין המילטון, נשואים לאחר שישה עשורים יחד (צילום: צילום מסך טיקטוק)

היא סיפרה שהם עדיין מאוהבים זה בזו, אחרי יותר מיובל יחד. "אנחנו יוצאם מדי פעם לארוחת ערב, כל המשפחה. השניים האלו מביטים זה בזו, מפלרטטים ממש מול הפנים שלנו", סיפרה סאלי באושר. "זה כמו לראות זוג טרי, רק במשך 60 שנה. הם עדיין יוצאים לדייטים", הוסיפה.

אלכס וג'יין וחמשת ילדיהם (צילום: צילום מסך טיקטוק)
אלכס וג'יין וחמשת ילדיהם (צילום: צילום מסך טיקטוק)