אישה בת 84 קיבלה סוף סוף את התואר הראשון שלה, לאחר שהחלה ללמוד לפני 70 שנה. היא נרשמה לאוניבסריטת מינסוטה בשנת 1955, וקיבלה רישיון לעסוק בסיעוד אך לאחר שנה אחת בלבד, בטי סנדיסון התחתנה והפסיקה להגיע ללימודים.

כל מה שהיה חסר לה, היו 30 נקודות זכות כדי לקבל את הזכאות לתואר. כעת, 67 שנים אחרי, עם שני ילדים וקריירת סיעוד, היא קיבלה את הדיפלומה: תואר ראשון באמנויות בלימודים רב-תחומיים. "שמחה גדולה. סיפוק טהור על שהשגתי את המטרה שלי", אמרה סנדיסון.

היא תמיד רצתה לחזור לאקדמיה, אבל הדבר לא הסתדר בגלל גידול בנותיה ועבודתה כאחות. היא פרשה בשנת 2013 ומצאה זמן לבלות עם חברים. "יצאתי לארוחת צהריים עם עמיתיי, דיברנו על כל מיני דברים שרצינו להספיק לעשות בחיים. אני סיפרתי להם שתמיד רציתי לסיים את הלימודים באוניברסיטה", אמרה. לקח קצת זמן, אך בשנת 2018 היא נרשמה מחדש ללימודים. המכללה השתנתה לא מעט מאז הפעם האחרונה שבת ה-84 ביקרה בה.

"כל העניין של לימודים בזום, ומחשבים מאוד הפריע לי", היא אמרה, וסיפרה על הלימודים מהבית בזמן מגפת הקורונה. "עזבתי שוב אחרי שני שיעורים בלבד, שניסיתי להשתתף בהם דרך האינטרנט, לא הצלחתי לעשות את זה. אבל בסתיו שעבר, התחלתי שוב", הוסיפה. היא החזיקה מעמד וב-7 במאי היא עלתה לבמה בטקס חלוקת התעודות, וקיבלה את הדיפלומה. 

למזלה של סנדיסון, היא לא תצטרך לחפש עבודה בתחום, מכיוון שהיא כבר יצאה לפנסיה. "לכו אחרי המטרות והחלומות שלכם. ששום דבר לא יעצור אתכם בדרך", אמרה בת ה-84, בעלת התואר הראשון.