קליפ מטריד הפך לוויראלי, לאחר שתושבי העיר שיבחו את עובד התברואה על שסייע במקרה של "חיים או מוות, ביום שני בערב, בשכונת עבאד שבטהרן, בירת איראן.

עובד עירייה היה בהלם כשמצא תינוק בפח הזבל (צילום: טיקטוק)

על פי הדיווחים, העובד האלמוני שם לב לקולות נשימה עמומים שהגיעו מאחת משקיות הניילון שבפח האשפה. בסרטון, ניתן לראות את האיש צולל למיכל, מרים משם שקית כהה שלא ניתן לראות מה יש בתוכה, ומניח אותה על הקרקע. הדברים קיבלו תפנית דרמטית, לאחר שהוא פתח את השקית.

באותו רגע הוא נחשף לדבר במטריד ביותר שנתקל בו בחייו, תינוק קטן מלא בדם, כשחבל הטבור עדיין מחובר אליו - בוכה. עוברי אורח שהיו בסביבה נותרו בהלם מוחלט, והעובד מיהר להוציא את התינוק מהשקית כדי שיוכל לנשום.

תינוק בן יומו אותר בפח הזבל הטהרן (צילום: צילום מסך טיקטוק)
תינוק בן יומו אותר בפח הזבל הטהרן (צילום: צילום מסך טיקטוק)

לאחר מכן, האיש התקשר לשירותי החירום. הם הגיעו למקום ובדקו את העולל, רגע לפני שפינו אותו אל בית החולים הסמוך. הילוד הקטן והקשוח, נמצא כעת במצב טוב, כך דיווחה איראן ביום שלישי. הרשויות פתחו בחקירה כדי לסייע בזיהוי של מבצעי המעשה הנתעב.

על פי הדיווחים, נטישת ילדים הוא דבר שנפוץ לאחרונה באיראן. עובד לשעבר לענייני רווחה במדינה, מסר כי כ-1,000 ילדים מתחת לגיל שלוש ננטשים מדי שנה בארצם, אך מספר פעילים טענו שנתון זה נמוך ביחס למספרים המדויקים. "המציאות האפלה היא שההורים של התינוקות האלה, חיים בעוני מחפיר. הם כל כך נואשים שלא נותרה להם שום אפשרות מלבד לנטוש את ילדיהם", הודיע דובר תנועת ההתנגדות האיראנית. עם זאת, מהארגון נמסר שרבים מההורים "מתפללים שהחברה לרווחת הילדים תקלוט אותם או שהם יאומצו על ידי משפחות שיכולות לגדל אותם".