חודש הגאווה כבר ממש בפתח, ובקרוב יחלו החגיגות וציון הנטייה המינית הטבעית והמולדת. במהלך מעורר השראה שפונה לכל המינים וכל הגילים, חברת מאטל השיקה בובת ברבי חדשה שנעשתה בדמותה של השחקנית הטראנסג'נדרית לוורן קוקס, כחלק מקולקציית אוסף המחוות של ברבי. 

אוסף המחווה של ברבי, אשר הושק לראשונה ב2021, חוגג אנשי חזון, שמעוררים השראה דרך התרומות המדהימות שלהם והשפעתם כפורצי דרך. כדי לחגוג את ההישגים המרשימים ואת הדמות המיוחדת שהיא, השחקנית, המפיקה, התסריטאית והלהט"בית הבולטת לוורן קוקס ("כתום זה השחור החדש", "להמציא את אנה") זכתה גם היא לבובה בדמותה. 

כשחקנית המועמדת ארבע פעמים לפרס האמי, מפיקה זוכת אמי, והאישה הטרנסג'נדרית הראשונה האפרו אמריקנית שיש לה תפקיד ראשי בתוכנית טלוויזיה תסריטאית, לוורן קוקס מגלמת את הערכים של אוסף המחווה והשתמשה תמיד בקולה ובחייה האותנטיים.

בובת הברבי שלה, הנאמנה לסגנון המסנוור של לוורן, כוללת מחוך משולש, שמלת טול אדומה, מגפי עקב אדומים ראויים לשטיח האדום ובגד גוף מתכתי כסוף נוצץ. כדי להשלים את המראה, הברבי שלה מעוצבת עם עגילי כסף מדהימים, איפור זוהר ושיער בסגנון הוליוודי.

"אנו נרגשים משיתוף הפעולה עם השחקנית, המפיקה, התסריטאית ופורצת הדרך של זכויות הלהט"ב לאוורן קוקס ביצירת ברבי בדמותה", אמרה ליסה מקנייט, סגנית נשיא בכירה וראש גלובלי של ברבי ובובות, מאטל.  "אנו גאים להדגיש את החשיבות של הכלה וקבלה בכל גיל ולהכיר בהשפעה המשמעותית של לוורן על התרבות שלנו עם ברבי מאוסף המחווה שלנו."