אב ובנו הצעיר, נכנסו לחנות צעצועים בקניון לנגהאם פלייס ברובע מונגקוק בהונג קונג. בחנות עמד פסל של בובת טלטביז זהובה, בגובה 1.8 מטר. צוות החנות זעם כשמצא את הדמות המעוצבת, מנופצת לרסיסים.

הם בדקו את ההקלטות ממצלמות האבטחה של החנות, ושם הם ראו את הילד מועד בטעות אחורה על הפסל, ומנסה למשוך אותו בחזרה לפני שנפל. הפריט הדקורטיבי הענק, נפל והתרסק על רצפת החנות. 

באותו רגע, אביו של הילד, צ'נג, ניהל שיחת טלפון מחוץ לחנות, אך הביט במהירות לאחור כששמע את צליל ההתנפצות. האב סיפר: "הבן שלי עמד שם, לא זז. רק הביט בבובה השבורה. הוא היה כל כך מבוהל אחרי התקרית". צ'נג היה בטוח שמדובר בטעות של בנו, אבל צוות המוכרים בחנות סיפר לו שבנו בעט בפסל, וזה מה שגרם לו ליפול ולהישבר. 

האב המובך הסכים לשלם בעבור הנזק. בעל החנות ראה את נכונותו של צ'נג והסכים להוזיל את מחיר הבובה מ-6,800 דולר, וגבה ממנו רק את מחיר העלות בסך של כ-4,300 דולר. הסכום שולם במלואו, אך עם זאת, האב ביקש לצפות בקטע המוקלט. כשהבין שבנו נתקל בפסל בטעות, וכלל לא בעט בו כמו שנמסר לו מצוות החנות, צ'נג מתח ביקורת על הרשת, על כך שהטעו אותו וגרמו לו לחשוב שבנו הפיל את הבובה בכוונה.

הוא דרש מבעל החנות להחזיר לו את הכסף, וטען שהיה עליהם לשים שלט "זהירות! שביר!" על הפסל. בעל החנות טען כי הוא הציע מחיר עלות והאב מיד הסכים לשלם, הדבר הוסכם בניהם ולכן לא יחזיר את הכסף.