תיעוד יוצא דופן של אדם שזכה לכינוי "ספיידרמן האנושי", מציג את הרגע בו הוא טיפס גורד שחקים בן 37 קומות בידיים חשופות. כל עוברי האורח שהיו באזור צילמו את המחזה הנדיר, שכן אותו הגבר לא היה מחובר לדבר וסיכן את חייו באופן ממשי, מה שהפך את הסרטון לאחד הוויראלים ביותר של הימים האחרונים. צפו בגבר הסיני מטפס בניין בן 37 קומות: 

באירוע, שהתקיים ב-27 במאי בעיר גייאנג שבסין, הבחור האמיץ לבד חולצת טריקו לבנה, מכנסי ג'ינס כהים, גרביים לבנים ומשקפיים – ויצא לדרך. הגבר טיפס יד אחר יד, רגל אחר רגל כמעט לכל אורכו של גורד השחקים, רק באמצעות גופו שנאחז במדפי החלונות. 

האזרחים המודאגים שצפו בסיטואציה המסוכנת הזעיקו ברגעי האמת את כוחות ההצלה המקומיים, שהגיעו במהירות למקום. כאשר אותו הגבר הבחין בצוות המקצועי הוא החל לרדת לאטו במורד הבניין מחלקו החיצוני. שהכבאים מצוות החילוץ ניסו להושיט לו יד הוא סירב והתעקש להמשיך לרדת בכוחות עצמו, עד שבשלב מסוים הוא התייאש ונכנס אל תוך הבניין דרך חלון הקומה השלישית. 

לאחר התקרית המשונה אותו הגבר נלקח אל תחנת המשטרה המקומית, אך טרם התברר מה המניע למעשה. השערה רווחת בקרב כלי התקשורת בסין היא שאותו הבחור סבל מהפרעה נפשית. לעומת זאת אחרים טענו כי הוא ניסה להימלט מסגר באותו הבניין, שכן ערים רבות בסין עדיין חוות את משבר הקורונה ונאלצות להישמע להגבלות.