דורה החוקרת היא אחת מסדרות הילדים הכי מוכרות ונפוצות בעולם, שכן כמעט ואין ילד מהעשור האחרון שלא גדל על הדמות בעלת הקארה החום והחולצה הוורודה. מול כל משימה ואתגר שדורה ניצבת מולם, היא מצליחה בעזרת בוצ' הקוף ותיק הקסמים שלה ואפילו שרה את השיר המזוהה עם התוכנית "We Did It".

לאחרונה החלה להתפשט מגמה חדשה באפליקציית הטיקטוק, לפיה משתמשים האפליקציה מציפים תשובות לשאלה – "איך דורה מתה?". על אף שהיא אינה מתה באמת בתוכנית והיא בסך הכל נעצרה לשידור, אם תשאלו את גוגל, ככל הנראה תקבלו את אחת מהתשובות הקרינג'יות שהוא מציע. 

איך דורה מתה? המידע הזה "יהרוס לכם את הילדות" (צילום: טיקטוק)

כחלק מהטרנד הגולשים בטיקטוק מציפים כמה מהאופציות שגוגל סיפק עבורם לשאלה, ואתם לא תאמינו מה יש לו לספר לכם. לא ברור מי עומד מאחורי המקלדת ומספק את התשובות האלה, אך אין ספק שיש לו הומור מעוות למדי. עמוד של Fandom.com ListOfDeaths, שיתף פרק מזויף לכאורה של דורה הסיירת בשם Dora No More"". 

בתקציר הפרק מסופר כי דורה נהרגה לא פחות מ-17 פעמים, כאשר חלק ממקרי המוות הנוראיים כללו "פגיעת ברק", "טביעה בביוב" או "בוצ' דחף אותה לבוץ טובעני". ישנם הטוענים כי דורה מתה "נפלה אל תוך הר געש", בעוד אחרים הוסיפו כי היא "נשרפה אחרי שניסתה להדליק קופסת גפרורים". 

כמובן שדורה לא באמת מתה, ומדובר בסך הכל בטרנד חולני, אך הוא הפך לכל כך וויראלי ברחבי הרשת – שאי אפשר היה להתעלם ממנו. 

@libilevi5 מה#ילדות #דורה ♬ original sound - AntiNightcore

@stavcahlon בסוף גיליתי לכם איך היא מתה #fyp #דורה #טראומה_צ׳אק ♬ original sound - AntiNightcore