נתנאל בן ה-27 מארקנסו שבארה"ב, עבד כטכנאי בשירות לקוחות. בשנת 2005 הוא נכנס לסוכנות מכוניות ופגש שם לטענתו, את אהבת חייו. זו לא הייתה אחת מנציגות השירות, אלא מכונית שברולט מונטה קרלו, משנת 1998.

הוא סיפר שזו הייתה "אהבה ממבט ראשון" ותיאר את הניצוץ המידי ביניהם. הוא רכש את המכונית באותו הרגע, קרא לה "צ'ייס", ומאז הוא מנהל עמה מערכת יחסים צמודה ואינטימית.

לאחרונה, הוא חשף את הזוגיות הסודית שלו עם צ'ייס בסרט דוקומנטרי שחוקר מערכות יחסים אובייקטופיליות, לפיהן, בני אדם מפתחים רגשות מיניים או רומנטיים כלפי אובייקט דומם. "אחת התנוחות נועזות, היא שאני מתחת למכונית", תיאר בן ה-27 את האקט המיני ה"מיוחד". עוד גילה הנהג, כי הוא "מאונן לעתים קרובות כשהוא עומד לצד המכונית החונה".

צילומים מסרט הדוקו, תיעדו את הטכנאי מנשק ומלטף בחיבה את מכסה המנוע של המכונית, את ההגה ואת הפגוש כשהוא אומר לה "אני אוהב אותך". הוא יצא עם כמה נשים במהלך חייו, אך הסביר כי מעולם לא היה מאוהב, עד שפגש את צ'ייס: "אני לא יודע למה אני מרגיש ככה, אבל מה שאני כן יודע זה שאני באמת אוהב את המכונית", התוודה נתנאל.

''אנו יוצאים לדייטים לפעמים'', נתנאל וצ'ייס (צילום: צילום מסך יוטיוב)
''אנו יוצאים לדייטים לפעמים'', נתנאל וצ'ייס (צילום: צילום מסך יוטיוב)

מאז 2012, הוא בילה כחמש שנים בחשאיות עם הרכב, וטען כי חשש שאחרים יגלו על הזוגיות המשונה. "אני תמיד מודאג מדעתם של אנשים אחרים לגבי מערכת היחסים שלי עם צ'ייס", אמר בן ה-27. הוא "יצא מהארון" מאז, אך לא ברור אם השניים עדיין יחד.