הסיבות לבגידה בבן הזוג נובעות לרוב מתחושת חוסר ביטחון או חוסר כבוד. לא פעם גם בגלל שעמום ואיבוד עניין במערכת היחסים. האשליה האופטית הבאה, יכולה לחשוף האם אתם נוטים לבגוד באחרים, על סמך הדבר שתקלטו ברגע שתביטו עליה. בציור, ניתן לראות סצנת טבע, שני עצים, להקת ציפורים ושני בתים. מנקודת מבט שונה, ניתן לראות פיל שמתפרש על התמונה כולה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

כל אחד מהאלמנטים מפורש בצורה שונה על ידי יוצר האשליה. מה משך את תשומת לבכם כשהבטתם בתמונה?

אשליה אופטית יכולה לחשוף האם יש לכם נטייה לבגוד בבני הזוג שלכם (צילום: צילום מסך טיקטוק)
אשליה אופטית יכולה לחשוף האם יש לכם נטייה לבגוד בבני הזוג שלכם (צילום: צילום מסך טיקטוק)

אם הציפורים הם הדבר שראיתם קודם, הדבר מעיד עליכם שאתם מסוג האנשים הנאמנים, אלא אם הגורל יתערב. אתם רומנטיקנים חסרי תקנה שמסתכלים על בני הזוג שלכם דרך משקפיים וורודים. לפי מפרסם האשליה, אתם מאמינים בכל הלב בגורל. אך למרות כוונותיכם בטובות, אם תפגשו את האדם הנכון בזמן הלא נכון, אתם עלולים "לפזול" לצדדים.

אם העצים הם מה שראיתם קודם, אתם יכולים לטפוח לעצמכם על השכם על נאמנותכם. סביר להניח שאתם מסוג האנשים שלעולם לא יבגוד - אך גם זה לא תמיד נגמר טוב. אתם נוטים ללכת אחרי הרגשות שלכם ולעמוד מאחורי ההחלטות שלקחתם, אך עם זאת, הדברים יכולים להזיק לצמיחה האישית שלכם. חשוב מאוד לזהות מתי אתם אומללים בזוגיות, ולא לחשוש מהעתיד הרומנטי.

אם ראיתם קודם את הבתים, לפי יוצר האשליה, נראה שאתם בוגדניים. אתם נקלעים לסיטואציות מורכבות עם אנשים זרים, למרות שזה לא דבר שאתם מתכננים מראש. אתם לא חולקים את המחשבות שלכם עם בני הזוג ולא נוטים להיות כנים לגבי רגשותיכם.

אם ראיתם את הפיל במבט הראשון, הדבר מעיד על כך שלמדתם את הלקח מטעויות העבר. אולי בגדתם פעם אחת, אבל לא תעשו זאת שוב מכיוון שאתם מבינים את הנזק שנגרם כתוצאה מכך. יש לכם ניסיון במערכות יחסים, ואתם נוטים להתחרט כל חייכם על פעם אחת שנהגתם בחוסר נאמנות.