גבר אחד תכנן במשך חודשים את הצעת הנישואין לאשה שהוא אוהב, בדיסנילנד - "המקום השמח ביותר על פני כדור הארץ". הטיסה לפריז והמלון, כרטיסי הכניסה לפארק והטבעת כמובן, הכל היה מתוכנן מראש בקפידה, כדי שהרגע המיוחד יהיה מושלם ככל האפשר.

כך הרס עובד הפארק הצעת נישואין שתוכננה במשך חודשים (צילום: טיקטוק)

הזוג הגיע לדיסנילנד והאישה לא חשדה בדבר. הגבר, שהיה לבוש כולו בלבן, הוביל את אהובתו לבמה מוגבהת כשהם מול קהל רב שנשמע מריע בקול רם לבני הזוג. האיש כרע ברך ושאל את זוגתו האם תינשא לו, והיא נראית מופתעת ומתרגשת. אך הרגע המתוכנן איבד את הניצוץ שלו, ברגע שעובד הפארק ניגש אל השניים, חטף את הקופסה ובה טבעת היהלום מידו של הגבר בעודו כורע. האיש הזר ירד מהבמה ומוביל את בני הזוג לרדת אחריו.

השניים נעמדו שם, המומים מהמצב המביך, רגע לפני שהלכו בעקבותיו של העובד. "היא אמרה 'כן' ", אמר המאורס הטרי. "כן, זה נהדר, אבל כאן זה יהיה אפילו יותר טוב", ענה לו עובד הפארק כשסימן לשניים לרדת מהבמה. הסרטון המקורי פורסם על ידי Redditor wasgehtlan, שטען שהוא מכיר את הזוג. "הבחור הזה הרס את הרגע המקסים הזה של החברים הכי טובים שלי", כתב מפרסם הפוסט. "הבחור ביקש רשות מראש להציע שם", הוסיף.

לפחות הם הצליחו להרוויח את התמונה ברגע שלפני, ההצעה שהשתבשה בדיסנילנד (צילום: צילום מסך טיקטוק)
לפחות הם הצליחו להרוויח את התמונה ברגע שלפני, ההצעה שהשתבשה בדיסנילנד (צילום: צילום מסך טיקטוק)

גולשים רבים הביעו את כעסם ברשתות, על הדרך בה נהג העובד. גולש אחד כתב: "כרטיס הכניסה שלכם כנראה לא כלל את עמלת 'תמונת ההצעה' בסך 149 דולר". שני הגיב: "מנסה להבין אם הבחור הזה היה יותר שמח לאכוף את חוקי הפארק או להרוס את הרגע שלהם". שלישי הוסיף: "אם איזה זר היה חוטף לי את טבעת היהלום ברגע שלי, המצב היה מתדרדר עוד יותר".

מדיסני נמסר שהנהלת הפארק הביעה את התנצלותה על ההפרעה לשניים. "אנו מצטערים והדבר יטופל", אמר דובר דיסני. "התנצלנו בפני בני הזוג ונגיע להסכמה לגבי פיצוי הולם עבורם".