כוכב TikTok בשם Charles Meriot, משתף באופן קבוע מבחני אישיות ואשליות אופטיות עם 967.7 אלף העוקבים שלו. בסרטון שפרסם לאחרונה, הוא הציג ציור אמנותי שיכול לחשוף עליכם פרטים מעניינים. באיור ניתן לראות פרח, או דמות של אישה.

הביטו בתמונה: מה ראיתם קודם?

רגשניים או שטחיים? האשליה האופטית הזו תגלה לכם (צילום: טיקטוק)

"אם ראיתם את הפרח כשהבטתם בתמונה, הדבר מעיד על כך שאתם אנשים רגישים ואינטואיטיביים", אמר כוכב ה-TikTok. "אתם תעשו כל שביכולתכם כדי לתמוך באהובים עליכם", הוסיף.

"אך אם הפרופיל של האישה הוא מה ששמתם לב אליו קודם, הדבר אומר שאתם שקולים וחושבים לעומק. אתם תקשורתיים ונותני עצות מעולים", טען מריוט. "אבל לפעמים אתם עלולים להיות מעט שטחיים".

גולשים רבים הגיבו על הסרטון, וכתבו מה דעתם על הפירוש של צ'ארלס למה שראו בציור האמנותי שפרסם. גולש אחד כתב: "מסכים לגמרי. בכנות, אני באמת שטחי לפעמים". שניה הגיבה: "ראיתי את הפרח. לפעמים אני מאבדת את עצמי בלתת מהכל לאנשים שאני אוהבת". שלישי הוסיף: "אתה כמעט תמיד צודק! איך אתה עושה את זה?".

אך היו גם לא מעט גולשים שחלקו על כוכב ה-TikTok, בטענה שהפירוש כלל לא נכון לגביהם. "למה אני ממשיך לעקוב אחריך? אתה תמיד טועה", כתב עוקב אדוק של מריוט. מגיבים אחרים שאלו מה הדבר אומר עליהם, במידה וראו את שתי הדמויות בו זמנית. "זה אומר שאתם מדהימים, כך או כך", ענה צ'ארלס.