אמה ג'ונס בת ה-26 מבריטניה, לא הבינה מדוע קיבלה מאות בקשות חברות חדשות ברשתות החברתיות. כמה שעות לפני כן היא פרסמה למכירה את מכשיר ה-Ninja Foodi Max באתר המכירות הפומביות "איביי". למודעה היא צירפה מספר תמונות של המכשיר, אך לא שמה לב שאחת מהן לא התאימה לפרסום.

"בדקתי את חשיפת הפרסום שלי לאחר כמה שעות והיו בסך הכל חמש צפיות", הסבירה ג'ונס. "רק בהפסקת הצהריים בעבודה, נכנסתי לפייסבוק וגיליתי שיש בעיה. היו לי בערך 50 בקשות חברות וכ-100 הודעות", הוסיפה בת ה-26. לאחר מכן היא בדקה גם את חשבון האינסטגרם שלה ומצאה שגם שם היו לה למעלה מ-150 עוקבים חדשים ועוד 100 הודעות נוספות.

בטעות צירפה תמונת עירום של עצמה (צילום: צילום מסך פייסבוק)
בטעות צירפה תמונת עירום של עצמה (צילום: צילום מסך פייסבוק)

היא ראתה שתכני ההודעות כללו הצעות של סכומים כספיים, אך לא הצליחה להבין איך כל האנשים האלו הגיעו אליה בהמוניהם ומדוע. היא נכנסה לבדוק את כמות הצפיות במודעה, ונחרדה כשגילתה שאחת מהתמונות שצירפה - הייתה תמונת עירום שלה, עומדת מול המראה.

ההצעה שלה צברה כ-117 אלף צפיות והצעת המחיר המקסימלית שהוצעה הייתה גבוהה מ-1,250 דולר. עשרות ההודעות שקיבלה היו מגולשים שהתאכזרו אליה וצחקו על התמונה שלה. עם זאת, אנשים רבים החליטו לאתר את ג'ונס ברשתות החברתיות כדי להתריע בנימוס על הטעות המצערת.

איביי (צילום: istockphoto)
איביי (צילום: istockphoto)

"זו הייתה תמונה שצילמתי לפני דיאטה שהתחלתי", הסבירה האישה. "צילמתי את עצמי יום לפני שצילמתי את המוצר. כנראה שכשהעליתי את התמונות לאתר, בטעות סימנתי גם את התמונה הזו", הוסיפה. היא מחקה במהירות את התצלום ובסופו של דבר, נאלצה להסיר את המודעה כולה. המוכרת ניסתה לראות את הצד המצחיק של המקרה, אך נותרה מבוישת ועם מוצר חשמלי שהיא לא צריכה.