אולריך המתגורר בדרום אפריקה, נאלץ להיעזר במקלות הליכה כדי לתמוך במשקל גופו. הוא נולד עם תופעה נדירה הגורמת להתכווצות של שרירי הירך, שפירושה הוא שהשרירים גדלים בקצב איטי יותר בהשוואה לעצמות. הדבר גרם לרגליו להיות כפופות לכיוון ההפוך בצורה דרמטית.

הצעיר נאלץ להתמודד עם מבטים של אנשים זרים באופן קבוע וחשש שמצבו ילך ויחמיר. זאת לאחר שרופאים שחוו את דעתם על מצבו, סירבו לנתח אותו בגלל מורכבות התופעה, והמרפאות היחידות שהסכימו, דרשו מחיר גבוה מאוד בעבור הפרוצדורה.

נער סבל ממחלת שרירים שגמרה לרגליו להתקפל (צילום: אינג'אימג')
נער סבל ממחלת שרירים שגמרה לרגליו להתקפל (צילום: אינג'אימג')

אמו של אולריך, ג'ורג'ט, סיפרה שבכל יום מחדש, ליבה נשבר כשראתה את בנה סובל. היא סיפרה: "המנתחים לא הסכימו לטפל בו. כאב לי לראות אותו ככה". מאז הנער נעזר במקלות הליכה כדי להתייצב ולהתהלך. הוא סיפר על הפחדים להישאר עם הנכות לשארית חייו.

למרבה המזל, ארגון הצדקה של אפריקה "מרסי", הצליח לגייס תרומות, בעזרתן מימן את הניתוח של אולריך. הצעיר עבר מספר ניתוחים מורכבים עקב מצבו הקיצוני, שסייעו לו לעמוד זקוף בפעם הראשונה בחייו. הוא אמר: "עד היום, כשהייתי הולך ברחוב אנשים היו בוהים בי. הם ראו בי אדם נכה וחלקם אפילו צחקו עלי. עכשיו הם יראו אותי אחרת".

''כמו ילד רגיל'', אולריך מגשים את חלומו (צילום: צילום מסך טיקטוק)
''כמו ילד רגיל'', אולריך מגשים את חלומו (צילום: צילום מסך טיקטוק)

אולריך עצמאי כיום ומקווה להגשים את חלומו ללכת לבית הספר כמו כל ילד רגיל.